TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Internet » Odważny ruch T‑Mobile. Z umowy zrezygnujesz nawet po 6 miesiącach bez konsekwencji
Czwartek, 08 Marzec 2018 13:47, Wpisany przez MP
Gwarancja satysfakcji TMobile
Operator świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci.

T‑Mobile chce udowodnić, że slogany o najlepszej sieci nie są puste. Telekom przygotował bezprecedensową ofertę - osoby przenoszące numer lub zawierające nową umowę będą mogły zrezygnować z usług bez żadnych konsekwencji nawet po 6 miesiącach od podpisania umowy. Dodatkowo operator zapewnia, że zwróci wszystkie opłaty stałe.

Klienci, przenoszący swój numer do T‑Mobile, będą mogli swobodnie testować jakość usług aż do 6 miesięcy. W tym czasie przysługuje im prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji oraz do zwrotu opłat stałych. Z propozycji można będzie skorzystać już od najbliższego piątku, 9 marca 2018.

Promocja jest oparta o dwie wiodące oferty T‑Mobile w segmentach: abonamentowym i przedpłaconym. Warunkują one także kwoty, które podlegać będą zwrotowi w przypadku rozwiązania umowy w okresie "testowym". W ofercie abonamentowej będzie to taryfa T‑MOBILE – BEZ LIMITU w wariancie SIM only z nielimitowanymi rozmowami, SMSami, MMSami i Internetem bez limitu danych. W ofercie na kartę promocją zostanie objęta taryfa T‑Mobile NEVERENDING, w ramach której w cenie 25 zł klienci otrzymują na miesiąc nielimitowane połączenia, SMS-y i 10 GB danych.

Maksymalne kwoty zwrotu będą następujące: 300 zł dla opcji abonamentowej (6 miesięcy x 50 zł), 150 zł dla oferty na kartę (6 miesięcy x 25 zł).

Wraz ze startem promocji ruszy ogólnopolska kampania wizerunkowa. Jej głównymi bohaterami będą klienci T‑Mobile, a spoty koncentrować się będą na najważniejszych przewagach sieci.

Źródło: T‑Mobile