TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Internet » Netflix ma już 81 mln subskrybentów
Wtorek, 19 Kwiecień 2016 08:44, Wpisany przez Wojtek Onyśków
netflix
Przedstawiciele przewidują słabszy rozwój w następnych miesiącach.

Netflix opublikował swoje najnowsze wyniki za pierwszy kwartał 2016 roku. To właśnie w tym okresie usługa otworzyła się na cały świat, umożliwiając korzystanie z serwisu praktycznie w każdym państwie, w tym także w Polsce.

W ostatnim kwartale Netfliksowi przybyło aż 6,74 mln nowych subskrybentów. Łącznie jest ich już 81 mln i warto zaznaczyć, że 42% to użytkownicy spoza Stanów Zjednoczonych.

Pomimo dobrego wyniku Netflix pesymistycznie podchodzi do kolejnych miesięcy. Przedstawiciele serwisu prognozują, że w drugim kwartale 2016 roku przybędzie „zaledwie” 2 mln nowych użytkowników. Informacja ta wywołała spadek akcji usługi na giełdzie o około 12 %.

Przychody Netfliksa w pierwszym kwartale 2016 roku wyniosły 1,96 mld dolarów. W analogicznym okresie ubiegłego roku było to 1,57 mld dolarów. Pomimo większych przychodów zysk operacyjny był znacznie mniejszy - 49 mln dolarów w porównaniu do 92 mln dolarów rok wcześniej. Można to jednak wytłumaczyć kosztami, jakie firma poniosła w trakcie globalnej ekspansji.

Źródło: The Verge