Razer zapowiedział okulary z wbudowanymi głośnikami

Piotr MalinowskiSkomentuj
Razer zapowiedział okulary z wbudowanymi głośnikami

{reklama-artykul}Urządzenia z kategorii „smart” z roku na rok stają się coraz bardziej zaawansowane i niekonwencjonalne. Dosyć sporym zainteresowaniem (przynajmniej z punktu widzenia producentów) cieszą się obecnie okulary pełniące szereg dodatkowych funkcji. Nad takimi pracuje m.in. Apple oraz Google. Okazuje się, że nie tylko.

Razer Anzu – okulary „nowej generacji”

Razer ogłosił właśnie okulary Anzu, które mają być świetnym rozwiązaniem dla osób spędzających sporo czasu przed ekranami. Podstawowe soczewki wyposażone zostaną w specjalny filtr blokujący 35 procent przedostającego się do oczu niebieskiego światła. W zestawie znajdzie się jednak dodatkowa para łatwo wymienialnych polaryzacyjnych szkieł przeciwsłonecznych – mają one zapewniać ochronę przed promieniowaniem UV (w zakresie UV-A i UV-B) na poziomie 99 procent.

Co jednak najciekawsze, w oprawkach okularów zamontowane zostaną zintegrowane głośniki o przetwornikach w rozmiarze 16mm. Dźwięk ma być kierowany bezpośrednio w kierunku małżowin usznych, co zapobiegnie rozpraszaniu go w otwartą przestrzeń. Pojawi się także mikrofon, za pomocą którego przeprowadzimy rozmowy głosowe.

anzu okularty 2Źródło: Razer

Na oprawkach nie zabraknie także dotykowych przycisków umożliwiających sterowanie muzyką czy odbieranie połączeń. Ze urządzeniem mobilnym okulary połączymy dzięki technologii Bluetooth 5.1. Bateria wytrzymać ma maksymalnie 5 godzin jeśli sprzęt będzie intensywnie użytkowany, a 2 tygodnie w trybie oszczędnym. Osoby z wadą wzroku otrzymają opcję wykonania soczewek na receptę, by w sprzęcie od Razera cokolwiek widać. Nie będzie to jednak tania przyjemność.

Za podstawową wersję akcesorium należy zapłacić 199,99 dolarów czyli około 770 złotych. Anzu są dostępne w dwóch kształtach (okrągłym i kwadratowym) oraz rozmiarach. Na razie cały nakład został wykupiony.

Źródło i foto: Razer

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.