Flagowy sklep Huawei, uplasowany na jednej z największych ulic handlowych świata w Szanghaju, znajduje się w budynku w stylu Art Deco z 1935 roku, który został poddany gruntownej renowacji. Zabytkowa elewacja z cegłą, dekoracyjnymi wzorami i kinkietami, została w pełni zachowana, a do jej odnowienia użyto nowoczesnej farby ceramicznej. Oświetlenie budynku ekranami LED nadaje mu nowoczesny charakter i wyróżnia w nocnym krajobrazie miasta.
Na pierwszym piętrze sklepu klienci mają dostęp do pełnej oferty produktów Huawei. Na drugim piętrze prezentowane są inteligentne rozwiązania autorstwa marki w pięciu obszarach: inteligentny dom, mobilne biuro, fitness i zdrowie, podróżowanie oraz rozrywka. Trzecie piętro sklepu to przestrzeń wystawiennicza dla filmów, obrazów i innych form sztuki wizualnej. Klienci będą obsługiwani przez 220 pracowników i konsultantów Huawei.
Każdego dnia, na terenie nowego sklepu, Huawei będzie organizował bezpłatne wykłady – łącznie ponad 60 tygodniowo. Będą one obejmować takie tematy jak produkcja wideo, programowanie, fitness czy muzyka. Twórcy i eksperci technologiczni z całego świata, a także lokalni artyści, będą zapraszani do dzielenie się swoim doświadczeniem z klientami sklepu.
Źródło i zdjęcia: Huawei