Właściciele urządzenia przeznaczonego do wydawania karmy dla zwierząt domowych twierdzą, że ich zwierzęta głodowały podczas tygodniowej awarii systemu. Użytkownicy raportują, że podajniki Petnet 2. generacji zacinają i nie wydają posiłków.
Po fali krytyki, firma przyznała na Twitterze, że pracuje nad rozwiązaniem problemu, a awaria została usunięta 22 lutego. Producent jednocześnie zalecił ponowne uruchomienie urządzeń SmartFeeders, a w przypadku problemów, zalecana jest ponowna konfiguracja połączenia z siecią Wi-Fi.
Jak widać, sprzęt decydujący o karmieniu domowych zwierząt wymaga niezawodnego działania – w przeciwnym razie może dojść do naprawdę nieprzyjemnych sytuacji.
Coraz częściej wyposażamy nasze domy w urządzenia smart, które teoretycznie powinny ułatwiać życie. Zawodność technologii może jednak sprawić, że nasz kot będzie głodował, a hakerzy podejrzą co robimy wprost z kamery inteligentnego odkurzacza. Co za czasy!