Program serwisowy hulajnóg Xiaomi M365 dotyczy urządzeń wyprodukowanych pomiędzy sierpniem 2017 i październikiem 2018 roku. Aby sprawdzić, czy Wasz sprzęt jest nim objęty, udajcie się pod ten adres i wpiszcie numer seryjny swojej hulajnogi. Znajdziecie go na pudełku lub na hulajnodze, na lewo od stopki.
W ramach akcji serwisowej mogą zostać sprawdzone nieodpłatnie także inne elementy urządzenia pod kątem poprawnego działania – warto to wykorzystać.
Winny nie jest zaczep, a użytkownicy – twierdzi Xiaomi
Co ciekawe, chiński producent jako winnych „ograniczonej liczby usterek” wskazuje samych użytkowników hulajnóg elektrycznych. Do pękania miało dochodzić głównie w sytuacjach, w których użytkownicy na własną rękę usztywniali kolumnę kierownicy, aby zniwelować czasem całkiem spore luzy. W ten sposób powstawały naprężenia prowadzące do pękania aluminium.
Przy okazji akcji serwisowej Xiaomi wyemitowało na YouTube film, w którym uczy użytkowników hulajnóg tego, jak prawidłowo powinni z nich korzystać. Dowiadujemy się z niego, że udźwig urządzenia to maksymalnie 100 kilogramów, że na hulajnodze może jeździć jedna osoba w odpowiedniej odzieży ochronnej, oraz że na kierownicy nie powinno się wieszać żadnych przedmiotów, które mogłyby ją zbytecznie obciążać.