Huawei Mate 30 Pro trafia w Polsce do stałej sprzedaży

Mateusz PonikowskiSkomentuj
Huawei Mate 30 Pro trafia w Polsce do stałej sprzedaży
{reklama-artykul}Huawei Mate 30 Pro to zdecydowanie jeden z najciekawszych smartfonów ubiegłego roku. Urządzenie trafiło do sprzedaży w Polsce na początku grudnia 2019 r., ale była to oferta limitowana. Wówczas producent zdecydował się wprowadzić na rynek tylko 100 szt. urządzenia – jak się okazało, nawet sprzedaż takiej ilości było problemem. Smartfon był wciąż dostępny w sklepie online kilka dni po rozpoczęciu sprzedaży.

Teraz Huawei poinformował, że Mate 30 Pro trafi do regularnej oferty. Od 8 stycznia najnowszy flagowy smartfon w portfolio marki, dostępny jest w stałej sprzedaży w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl oraz w firmowym sklepie Huawei w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie.

Telefon wyceniono na 4299 zł, a osoby, które zdecydują się na zakup urządzenia, otrzymają bezprzewodowe słuchawki Freebuds 3. Będą miały także możliwość skorzystania z dedykowanej opieki serwisowej VIP, w ramach której można dodatkowo nabyć opaskę sportową Huawei Band 4 w promocyjnej cenie 1 zł. Mate 30 Pro jest pierwszym smartfonem Huawei opartym całkowicie na autorskim ekosystemie Huawei.

2020-01-09 100945

Smartfon wyposażono w najbardziej zaawansowany procesor w historii Huawei – Kirin 990 oraz w innowacyjny aparat główny z czterema obiektywami, który kolejny raz podnosi poziom jakości fotografii mobilnej. Według ekspertów rankingu DxOMark, oceniających jakość fotografii mobilnej, Mate 30 Pro jest jednym z najlepszych smartfonów do fotografii na świecie – obecnie zajmuje drugie miejsce w zestawieniu, zaraz za modelem Huawei Mate 30 Pro w wersji 5G.

Mate 30 Pro jest pierwszym smartfonem całkowicie opartym o ekosystem Huawei. Ekosystem składa się z warstwy technologicznej (HMS core) oraz zestawu usług Huawei Mobile Services, w skład których wchodzą m.in. Chmura Huawei, Motywy, ID Huawei, Przeglądarka i autorski sklep z aplikacjami AppGallery.

2020-01-09 100955

Ekosystem Huawei opiera się na warstwie technologicznej – HMS core, składającej się z takich rozwiązań jak między innymi ID Huawei Authentication, Huawei Push, Huawei IAP, Huawei Adds. Docelowo ekosystem Huawei będzie dostarczał więcej benefitów niż konkurencyjne rozwiązania, z naciskiem na tworzenie wartości dodanej dla klientów.

Budowa ekosystemu Huawei jest naturalną konsekwencją rozwoju biznesu – marka może się pochwalić 530 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie i rosnącym portfolio różnorodnych produktów oraz usług, które są naturalną bazą do budowy zintegrowanego ekosystemu.

Źródło: Huawei

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.