TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Hardware » LG chwali się, że w Polsce sprzedano pierwszy telewizor OLED 8K za 130 000 zł
Piątek, 11 Październik 2019 10:53, Wpisany przez Mateusz Ponikowski
2019-10-11 105712
Gdy cena nie gra roli.

W połowie września LG otworzyło w Warszawie swój pierwszy w Europie Brand Store. Na jego lokalizację wybrano Galerię Klif w Warszawie. Salon został zaprojektowany z myślą o wymagających klientach, a jego otwarcie to strategiczny krok w pozycjonowaniu marki w kategorii premium.

Koreańska firma ogłosiła właśnie, że kosztujący 130 000 zł, pierwszy na świecie 88-calowy telewizor OLED 8K od LG znalazł swojego nabywcę w Polsce. Jednocześnie jest to pierwszy odbiornik sprzedany w Europie.

LG chwali się zainteresowaniem tym modelem ze strony klientów, jednak czy sprzedaż 1 sztuki po dwóch tygodniach od otwarcia salonu to spektakularny sukces? Na to pytanie musicie odpowiedzieć sobie sami. Fakt, że omawiany model sprzedano w warszawskim Brand Storze również nie zaskakuje bowiem tylko w tym miejscu można nabyć LG OLED 8K.



LG Brand Store jest kolejnym kanałem sprzedaży produktów producenta, obok sieci partnerskich i sklepu online marki. Firma bardzo intensywnie współpracuje z największymi sieciami elektroniki na rynku masowym. Jednakże doświadczenia marki wskazują na rosnące zapotrzebowanie na produkty z wyższej półki w elektronice konsumenckiej, a jednocześnie brak odpowiedniego miejsca, w którym mogłyby zostać odpowiednio zaprezentowane.

Co więcej, raporty rynkowe wskazują, iż wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce rośnie – w 2018 roku wartość ta była szacowana na kwotę niemal 24 mld zł, co w porównaniu z rokiem 2017 daje wzrost o 13,8%. Według prognoz, do 2021 roku w Polsce może mieszkać 1,6 miliona osób zamożnych, a ich dochód brutto może wzrosnąć do 381,1 mld zł.

Źródło: LG