LG chwali się, że w Polsce sprzedano pierwszy telewizor OLED 8K za 130 000 zł

Mateusz PonikowskiSkomentuj
LG chwali się, że w Polsce sprzedano pierwszy telewizor OLED 8K za 130 000 zł
W połowie września LG otworzyło w Warszawie swój pierwszy w Europie Brand Store. Na jego lokalizację wybrano Galerię Klif w Warszawie. Salon został zaprojektowany z myślą o wymagających klientach, a jego otwarcie to strategiczny krok w pozycjonowaniu marki w kategorii premium.

Koreańska firma ogłosiła właśnie, że kosztujący 130 000 zł, pierwszy na świecie 88-calowy telewizor OLED 8K od LG znalazł swojego nabywcę w Polsce. Jednocześnie jest to pierwszy odbiornik sprzedany w Europie.

LG chwali się zainteresowaniem tym modelem ze strony klientów, jednak czy sprzedaż 1 sztuki po dwóch tygodniach od otwarcia salonu to spektakularny sukces? Na to pytanie musicie odpowiedzieć sobie sami. Fakt, że omawiany model sprzedano w warszawskim Brand Storze również nie zaskakuje bowiem tylko w tym miejscu można nabyć LG OLED 8K.

LG Brand Store jest kolejnym kanałem sprzedaży produktów producenta, obok sieci partnerskich i sklepu online marki. Firma bardzo intensywnie współpracuje z największymi sieciami elektroniki na rynku masowym. Jednakże doświadczenia marki wskazują na rosnące zapotrzebowanie na produkty z wyższej półki w elektronice konsumenckiej, a jednocześnie brak odpowiedniego miejsca, w którym mogłyby zostać odpowiednio zaprezentowane.

Co więcej, raporty rynkowe wskazują, iż wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce rośnie – w 2018 roku wartość ta była szacowana na kwotę niemal 24 mld zł, co w porównaniu z rokiem 2017 daje wzrost o 13,8%. Według prognoz, do 2021 roku w Polsce może mieszkać 1,6 miliona osób zamożnych, a ich dochód brutto może wzrosnąć do 381,1 mld zł.

Źródło: LG

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.