LG otwiera w Warszawie swój pierwszy w Europie Brand Store

Mateusz PonikowskiSkomentuj
LG otwiera w Warszawie swój pierwszy w Europie Brand Store
{reklama-artykul}
Firma LG uroczyście otworzyła swój pierwszy Brand Store w Europie. Na jego lokalizację wybrano Galerię Klif w Warszawie.

Warszawski LG Brand Store to pierwszy stacjonarny salon firmy nie tylko w Polsce, ale także w Europie. Został zaprojektowany z myślą o wymagających klientach, a jego otwarcie to strategiczny krok w pozycjonowaniu marki w kategorii premium.

Bardzo się cieszę, że LG Polska otwiera nową erę pozycjonowania marki dóbr luksusowych na lokalnym rynku i staje się jednocześnie europejskim liderem w podejściu do klientów premium. Pozwoli to umocnić pozycję LG w segmencie produktów luksusowych, a także zwiększy dostępność najbardziej zaawansowanych produktów jakie LG posiada na świecie. Od teraz będą one dostępne również w Polsce. – powiedział Howard Lee, Prezes LG Electronics Central Eastern Europe i LG Electronics Polska

LG Brand Store jest kolejnym kanałem sprzedaży produktów producenta, obok sieci partnerskich i sklepu online marki. Firma bardzo intensywnie współpracuje z największymi sieciami elektroniki na rynku masowym. Jednakże doświadczenia marki wskazują na rosnące zapotrzebowanie na produkty z wyższej półki w elektronice konsumenckiej, a jednocześnie brak odpowiedniego miejsca, w którym mogłyby zostać odpowiednio zaprezentowane.

Co więcej, raporty rynkowe wskazują, iż wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce rośnie – w 2018 roku wartość ta była szacowana na kwotę niemal 24 mld zł, co w porównaniu z rokiem 2017 daje wzrost o 13,8%. Według prognoz, do 2021 roku w Polsce może mieszkać 1,6 miliona osób zamożnych, a ich dochód brutto może wzrosnąć do 381,1 mld zł.

2019-09-17 123844

Wraz z otwarciem Brand Store, LG zaprezentowało premierową odsłonę linii LG Signature, która stanowi połączenie sztuki z technologią w najczystszej formie i stała się synonimem domowego luksusu. Na tę rodzinę urządzeń składają się telewizor OLED 8K, telewizor OLED W9, pralko-suszarka, lodówko-zamrażarka oraz winiarka.

2019-09-17 123858

Ceny? Oczywiście kosmiczne. Za OLED 8K 88” trzeba zapłacić 129 999 PLN, OLED W9 77” wyceniono na 54 999 PLN. Z kolei, lodówko-zamrażarka Multidoor Signature (LSR100) kosztuje 34 999 PLN.

Podczas uroczystego otwarcia firma zaprezentowała projektor LG Cinebeam 4K, pierwszy projektor LG o ultrakrótkiej ogniskowej, umożliwiający wyświetlanie obrazu o zadziwiającej ostrości i bardzo dużej przekątnej. Projektor LG HU85L może wyświetlać obraz o przekątnej 90 cali z odległości zaledwie 5,6 cm, natomiast w celu uzyskania 120-calowego obrazu musi być oddalony od ekranu o jedyne 18 cm. Daje to możliwość stworzenia ogromnego obrazu z bardzo bliskiej perspektywy.

Źródło: LG

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.