Jak co roku po premierze nowych smartfonów Apple południowokoreański producent uruchomił kampanię reklamową wymierzoną w oponenta z Cupertino. Jeden z najnowszych spotów emitowanych w jej ramach przekonuje, że co najmniej jedna cecha Galaxy Note 10 jest na tyle istotna, że właśnie dla niej warto postawić na rozwiązanie Samsunga. My nie jesteśmy przekonani, ale może Wy…
„Focus on What Matters with Live Focus Video on the Galaxy Note10” – „Skup się (z ang. focus) na tym, co istotne z wideo Live Focus na Galaxy Note10″, zachwala interesujący tryb wideo firma Samsung. Na materiale promocyjnym widzimy kobietę ustawiającą efekt głębii tła (bokeh) na żywo, w trakcie rejestrowania wideo. Mężczyzna stojący obok, korzystający z rozwiązania Apple, nie może zrobić tego samego, oczywiście ku swojemu wielkiemu rozczarowaniu. Zobaczcie sami.
Zastanawiamy się jak często użytkownicy Galaxy Note10 skorzystać będą z trybu Live Focus Video – być może pobawią się nim raz i dwa i zapomną?
Samsung akcentuje możliwości nagrywania filmów wideo nieprzypadkowo. Nie od dziś iPhone’y uważa się za najlepsze smartfony do rejestrowania filmów. Czy zgadzacie się z tym osądem?
Źródło: Samsung, inf. własna