Okazuje się, że w Polsce to południowokoreański Samsung niezmiennie zajmuje pozycję lidera z ponad 25 proc. udziałem ilościowym w pierwszym półroczu br. Według danych Samsung, w Polsce po pierwszym półroczu firma jest liderem zarówno w ujęciu ilościowym (ponad 25 proc.), jak i wartościowym (ponad 32 proc.).
W drugim kwartale 2019 roku firma Samsung wprowadziła do sprzedaży, także w Polsce, już drugą generację telewizorów QLED 8K (sprawdź naszą recenzję QLED Q950R), które nie tylko zaoferowały tak wysoką rozdzielczość, ale przyniosły również rozwiązanie kwestii słabszej jakości materiałów źródłowych. Dzięki zastosowaniu Inteligentnego Skalowania do 8K i wielu najnowszych technologii, widzowie mogą cieszyć się bardziej szczegółowym i wyrazistym obrazem, bowiem do poprawy jego jakości wykorzystana została sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe.
Jeżeli chcecie wiedzieć jak wygląda polski rynek TV w liczbach, to odsyłamy Was do naszej publikacji z końca lipca: TCL wprowadza na polski rynek nową serię telewizorów z Android TV
Źródło: Samsung