Bardzo rzadko w mediach społecznościowych napotyka się na reklamy, którym warto poświęcić odrobinę uwagi. Te przeważnie ogłupiają i omamiają konsumentów, a reklama kreatywna jest w obecnych czasach niezwykłą rzadkością. A jednak… Firma Microsoft powraca do odwiecznej wojny na reklamy z Apple, wytaczając działo naprawdę dużego kalibru.
Bohaterami najnowszej reklamy Microsoftu są przede wszystkim laptopy Surface Laptop 2 oraz MacBook. Narracja jest oczywista: rozwiązanie giganta z Redmond pod każdym względem przewyższa to oferowane przez firmę Apple. Niespodzianką jest występujący w nagraniu Mac Book, a w zasadzie MacKenzie Book, czyli… mężczyzna rekomendujący rozwiązanie Microsoftu.
Tak, marketingowcom Microsoftu udało się znaleźć osobę o takim właśnie imieniu i nazwisku – i trudno nie docenić ich wysiłku, bo efekt jest znakomity. Posłuchajcie tylko jak to brzmi: Mac Book zachwala laptopa Microsoft Surface 2 i rekomenduje go zamiast MacBooka. Sprzęt twórców systemu Windows działa dłużej na baterii, jest wydajniejszy i ma lepszy ekran dotykowy (bo MacBook nie ma go wcale).
Czekamy na odpowiedź Apple, bo jesteśmy pewni, że spot Microsoftu nie pozostanie bez echa.
Źródło: Microsoft