{reklama-artykul}
Mamy kolejny dowód na to, że król tanich urządzeń wearables jest tylko jeden. Zgodnie z oczekiwaniami, sprzedaż nowej opaski idzie znakomicie, a urządzenie na razie dostępne jest na ograniczonej liczbie rynków. Xiaomi podało właśnie oficjalne dane.
Mamy kolejny dowód na to, że król tanich urządzeń wearables jest tylko jeden. Zgodnie z oczekiwaniami, sprzedaż nowej opaski idzie znakomicie, a urządzenie na razie dostępne jest na ograniczonej liczbie rynków. Xiaomi podało właśnie oficjalne dane.
Chińska marka ogłosiła, że w 8 dni sprzedano 1 000 000 opasek. To fenomenalny wynik! Dane dotyczą okresu od 14 do 21 czerwca br.
Warto przypomnieć, że Mi Band 4 nie zadebiutował jeszcze w Europie ale powinno to nastąpić jeszcze w tym miesiącu. Nie wiemy natomiast kiedy opaska pojawi się oficjalnie w Polsce – prawdopodobnie jest to kwestia kilku najbliższych tygodni.
Nam udało się już zdobyć egzemplarz testowy, a zainteresowanych odsyłamy do wczorajszego artykułu: Xiaomi Mi Band 4 – zaczynamy testy! [Pierwsze wrażenia]
Źródło: Xiaomi