Rosną udziały Huawei na polskim rynku laptopów

Mateusz PonikowskiSkomentuj
Rosną udziały Huawei na polskim rynku laptopów
Udział Huawei w polskim rynku laptopów w segmencie 2400-2800 PLN sięgnął w marcu aż 22,6%, wynika z danych GfK Polonia. MateBook D14 pozwolił firmie zbudować wyjątkowo silną pozycję na średniej półce cenowej. Zaledwie pół roku od ogłoszenia przez Huawei powiększonego portfolio produktów, udział firmy w całym rynku sięgnął w marcu 5,1% w ujęciu ilościowym.

Pod względem wartości sprzedanych urządzeń, udział Huawei sięgnął w marcu 4,6% – wynika z danych GfK Polonia.

Z danych firmy Huawei wynika, że MateBook D14 był najlepiej sprzedającym się laptopem w Polsce, zarówno w marcu, jak i lutym tego roku. Konsumenci docenili ten model za wysoką jakość i przystępną cenę – laptop ma solidną aluminiową obudowę, przy czym pozostaje relatywnie lekki i smukły. Wyposażony został w ekran Full HD o przekątnej 14 cali, pojemny dysk SSD oraz procesor AMD Ryzen 5.

Więcej o tym modelu przeczytacie w naszej recenzji MateBook’a D14.

W serii D Huawei oferuje też laptopy dla klientów poszukujących tradycyjnych rozwiązań w rozmiarze 15,6 cala w kilku zoptymalizowanych konfiguracjach opartych na technologii Intel.

Huawei chce zostać liderem rynku laptopów w Polsce w ciągu 3 lat – taką deklarację złożył Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający w Polsce, podczas marcowej premiery modelu MateBook 13, najnowszej pozycji w portfolio firmy.

Źródło: Huawei

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.