Pod względem wartości sprzedanych urządzeń, udział Huawei sięgnął w marcu 4,6% – wynika z danych GfK Polonia.
Z danych firmy Huawei wynika, że MateBook D14 był najlepiej sprzedającym się laptopem w Polsce, zarówno w marcu, jak i lutym tego roku. Konsumenci docenili ten model za wysoką jakość i przystępną cenę – laptop ma solidną aluminiową obudowę, przy czym pozostaje relatywnie lekki i smukły. Wyposażony został w ekran Full HD o przekątnej 14 cali, pojemny dysk SSD oraz procesor AMD Ryzen 5.
Więcej o tym modelu przeczytacie w naszej recenzji MateBook’a D14.
W serii D Huawei oferuje też laptopy dla klientów poszukujących tradycyjnych rozwiązań w rozmiarze 15,6 cala w kilku zoptymalizowanych konfiguracjach opartych na technologii Intel.
Huawei chce zostać liderem rynku laptopów w Polsce w ciągu 3 lat – taką deklarację złożył Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający w Polsce, podczas marcowej premiery modelu MateBook 13, najnowszej pozycji w portfolio firmy.
Źródło: Huawei