Przede wszystkim jasna i klarowna polityka firmy na przestrzeni ostatnich lat. Firma zanotowała przychody w ciągu ostatniego kwartału na poziomie 53,3 miliarda dolarów – to wzrost o 17% względem analogicznego okresu w ubiegłym roku. Apple iPhone X sprzedaje się świetnie, iPady sprzedają się dobrze, a przez MacBooki Amerykanie również nie tracą pieniędzy. Żadna firma nie zbliżyła się jeszcze do wartości, którą właśnie osiągnęła marka z jabłkiem w logo. Najbliżej wartości biliona dolarów jest jednak Google oraz Microsoft. Żadna marka z przemysłu ciężkiego, energetycznego, finansowego czy paliwowego nie dała rady osiągnąć takiego wyniku.
Wartość Apple w najbliższym czasie może spaść poniżej biliona dolarów, jednak śmiało można stwierdzić, iż mamy obecnie do czynienia z przełomowym momentem w świecie biznesu. Dla nas, jako użytkowników, to dobrze: im więcej pieniędzy oraz przychodów, tym więcej możliwości. Im więcej możliwości, tym lepsze produkty.
Oby tak właśnie było.
Źródło: CNN Money