Smartwatche umierają? No to popatrzcie na sprzedaż Lenovo Watch X

acyganekSkomentuj
Smartwatche umierają? No to popatrzcie na sprzedaż Lenovo Watch X
{reklama-artykul}
Od wielu miesięcy mówi się, że branża wearables raczej zwija się z rynku, aniżeli podąża w przeciwnym kierunku. Warto jednak zauważyć, że spory wpływ na tę sytuację ma segment opasek fitness, które nie cieszą się już tak wielkim zainteresowaniem jak niegdyś. Sporo nadrabiają za to smartwatche, czego najnowszym potwierdzeniem jest nowy sprzęt od Lenovo – model Watch X.

Tradycyjnie w przypadku chińskich produktów została uruchomiona błyskawiczna sprzedaż, w ramach której udostępniono limitowaną ilość sztuk nowego smartwatcha chińskiego koncernu – przedsprzedaż została uruchomiona za pośrednictwem sklepu JD.com i została ona zakończona w ciągu… zaledwie 15 sekund. To naprawdę błyskawiczna akcja pokazująca, że smartwatche tak naprawdę wciąż cieszą się sporym zainteresowaniem.

Lenovo-Watch-X-black-and-silver
Lenovo X Watch to nieco bardziej zaawansowana wersja modelu Watch 9, który zadebiutował na początku tego roku. Smartwatch może pochwalić się chociażby obecnością ekranu wykonanego w technologii OLED. Cała konstrukcja jest w pełni wodoodporna oraz skonstruowana ze stali i oferuje elegancki, wytrzymały pasek dostępny w kilku kolorach.

Smartwatch został wyposażony w sześć różnorodnych sensorów, m.in. żyroskop, barometr czy też czujnik rytmu serca i ciśnienia krwi. Bateria zastosowana w tym modelu ma pojemność 600 mAh, co ma pozwolić nawet na 45 dni działania sprzętu na jednym ładowaniu. Oczywiście istnieje możliwość połączenia smartwatcha ze smartfonem dzięki obsłudze technologii Bluetooth 5.0 oraz aplikacji Lenovo Watch.

Smartwatch na razie będzie dostępny w sprzedaży w Chinach w cenie około 45 dolarów. Do sklepów trafi także nieco droższa edycja ze skórzanym paskiem, za którą trzeba będzie zapłacić 63 dolary.

źródło: gizmochina 

Udostępnij

acyganek