MSI twierdzi, że karty graficzne od AMD są słabe

Aleksander PiskorzSkomentuj
MSI twierdzi, że karty graficzne od AMD są słabe
{reklama-artykul}

Aktualizacja 27.03.2018

 
Osoby odpowiedzialne za prowadzenie indyjskiego profilu MSI Gaming postanowiły przeprosić wszystkich uzytkowników za dość wybredny komentarz, który pojawił się pod adresem AMD. Tajwański producent poinformował, iż opinia napisana perzez jednego z pracowników nie jest oficjalnym poglądem firmy na sprawę konkurencyjności „zielonych” oraz „czerwonych” na rynku kart graficznych. 

msikomentarz

Na dzień dzisiejszy praktycznie każda większa firma na swoją stronę na Facebooku, która różni się w zależności od regionu – dla przykładu, znajdziecie MSI USA, MSI Polska czy chociażby MSI Tajwan. Indyjski oddział producenta nieco pospieszył się z publikacją komentarza na Facebooku i okazało się, iż MSI uważa, że… AMD robi gorsze karty graficzne od NVIDII. Jak się domyślacie, na firmę od razu spadło mnóstwo krytyki za wspomniany incydent.

Podczas jednej z dyskusji, profil MSI Gaming odpisał, iż NVIDIA ma znacznie większe doświadczenie w tworzeniu kart graficznych, a klienci nigdy nie kupili by niczego, co jest „słabym produktem” – można więc śmiało założyć, iż chodzi tutaj o nawiązanie do największej konkurencji NVIDII, czyli AMD.

msizrzutamd

Ciężko stwierdzić czy ten komentarz powstał celowo czy też napisała go osoba, która zbyt wczuła się w swoją rolę. Do tej pory na indyjskim profilu MSI nie można zobaczyć przeprosin za sytuację jednak podejrzewam, iż pracownik odpowiedzialny za social media firmy doczeka się konsekwencji swojego czynu.

Bitwa między producentami kart graficznych trwa w najlepsze. Takie sytuacje mimo, że z jednej strony nie są profesjonalne, to jednak dodają smaczku i pobudzają użytkowników do dyskusji.

Co jest więc Waszym zdaniem lepsze? Karty graficzne od „zielonych” czy może „czerwonych”?

Źródło: Guru3D

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.