Ups. Samsung Galaxy S9 ma spory problem

Aleksander PiskorzSkomentuj
Ups. Samsung Galaxy S9 ma spory problem
W ciągu ostatnich kilkunastu godzin do sieci zaczęły przedostawać się raporty o tym, iż w najnowszych flagowcach Samsunga szwankuje… ekran. Mowa tu oczywiście o modelu Galaxy S9 i S9+, urządzeniach które trafiły do sprzedaży zaledwie tydzień temu. Co ciekawe, patrząc po wątkach w sieci oraz na Reddicie, naprawdę spora liczba osób boryka się ze wspomnianym problemem.

Usterka związana z ekranem pojawia się nagle i działa za każdym razem w inny sposób. W większości przypadków chodzi tu jednak tylko o pewien fragment na ekranie, który zdaje się nie rejestrować żadnych dotknięć oraz prób interakcji. Nie da się ściągnąć paska powiadomień, napisać wiadomości czy otworzyć aplikacji na pulpicie znajdującej się w dość niefortunnym miejscu.

Niektórzy użytkownicy poradzili sobie z tym problemem poprzez zmniejszenie czułości ekranu dotykowego – awaria ustąpiła też w kilku przypadkach po przywróceniu smartfona do ustawień fabrycznych. Niestety, ale to tylko pojedyncze zgłoszenia, a sama skala osób, które nie mogą nic zrobić ze wspomnianym defektem jest dość spora.

Na szczęście Samsung wie już o kłopocie i poinformował, że bacznie przygląda się sprawie. Jeśli zauważyliście więc także tego typu usterkę na swoich smartfonach, to warto zgłosić to do supportu producenta.

Na ten moment musimy czekać na oficjalne oświadczenie Koreańczyków w kwestii problemu z dotykiem w Galaxy S9 i S9+. Jeśli problem będzie duży, to może się okazać, że użytkownicy będą zmuszeni do wymiany swoich urządzeń na nowe.

Otrzymaliśmy oficjalne stanowisko polskiego oddziału Samsunga, szczegóły poniżej.

„Zadowolenie klientów jest dla firmy Samsung najważniejsze. Odnotowaliśmy niewielką ilość przypadków związanych z responsywnością ekranów dotykowych w Galaxy S9/S9+. Jesteśmy w kontakcie z klientami i badamy wszystkie zgłoszenia” – biuro prasowe Samsung Electronics Polska.

Źródło: Engadget

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.