Kod systemu zdradza: OnePlus 6 z wycięciem w ekranie

Aleksander PiskorzSkomentuj
Kod systemu zdradza: OnePlus 6 z wycięciem w ekranie
{reklama-artykul}
OnePlus, OPPO i Vivo to marki mobilne, które należą do chińskiej firmy BBK Electronics. Urządzenia takie, jak OPPO F7, Vivo V9 czy Vivo X21 będą posiadały wycięcie w górnej części ekranu – czy nam się to podoba czy nie. Okazuje się, że do tego grona może także dołączyć OnePlus wraz ze swoim nowym flagowcem oznaczonym cyferką 6.

Kod źródłowy oprogramowania Oxygen OS zdradził istotną informację dotyczącą nowego urządzenia OnePlus. Jeden z obrazów został nazwany, jako „screendecor_up_image_enchilada 1”, co ma być potwierdzeniem stworzenia systemu, który będzie dopasowywał się do wycięcia w ekranie na przednim wyświetlaczu smartfona. Sam kod miał także zostać użyty do wykonania testów na prototypie OnePlus 6, który obecnie jest ciągle rozwijany. Wcześniej do sieci wyciekły zdjęcia, które faktycznie wskazywały na to, iż nowy smartfon Chińczyków będzie inspirował się designem znanym z iPhone’a X.

oneplus6wyciecie2

Sprawa wycięcia w ekranie to na ten moment jedna z najbardziej kontrowersyjnych rzeczy na rynku urządzeń mobilnych – rozwiązanie ma swoich zwolenników, jak również ogromną rzeszę przeciwników.

Poza designem OnePlus 6 z wycięciem w ekranie możecie jednak liczyć na absolutnie topową specyfikację. Smartfon zostanie wyposażony w procesor Snapdragon 845 oraz 6 lub 8 gigabajtów pamięci RAM. Dokładając do tego ulepszony aparat i przyzwoitą baterię, możemy mieć do czynienia z naprawdę świetnym urządzeniem.

Premiera ma odbyć się pod koniec drugiego kwartału 2018 roku. Oby OnePlus przemyślał jeszcze zmiany, które chce zastosować w swoim nowym flagowcu…

Źródło: Gizmochina

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.