Inteligentny głośnik od Apple niszczy meble. Co na to firma?

Aleksander PiskorzSkomentuj
Inteligentny głośnik od Apple niszczy meble. Co na to firma?
{reklama-artykul}
Apple postnaowiło spróbować swoich sił na coraz popularniejszym rynku inteligentnych głośników. HomePod nie jest złym produktem, jednak okazuje się… że niszczy on meble użytkowników – szczególnie te, które wykonane są z drewna. Coraz większa liczba osób raportuje, iż wspomniane akcesorium pozostawia ślady w postaci białych kręgów. Co na to producent? Odpowiedź jest kuriozalna.

Po około 20 minutach korzystania z Apple HomePod na powierzchniach wykonanych z lakierowanego drewna, urządzenia zaczyna zostawiać białe ślady. Przedstawiciel amerykańskiej firmy zapytany o ten problem odpowiedział, iż tego typu „znaki” powinny znikąć samoistnie w przeciągu kilku dni, a jeśli nie… to trzeba będzie po prostu odnowić meble. Ciężko powiedzieć, jak można rozpatrywać tego typu radę, jednak płacąc za elektronikę raczej wymagamy tego, aby przy okazji nie niszczyła ona otoczenia. HomePod nie jest bowiem tanim sprzętem: urządzenie kosztuje od 1600 do nawet 2000 złotych.

homepodproblemy2

Nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać i obserwować, jak sytuacja będzie się rozwijać. Jeśli inteligentny głośnik Apple faktycznie powoduje wspomniane problemy, to firma może doczekać się kolejnego, zbiorowego pozwu.

Źródło: PocketLint

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.