Przejście Cyberpunka 2077 zajmie… prawie 200 godzin

Piotr MalinowskiSkomentuj
Przejście Cyberpunka 2077 zajmie… prawie 200 godzin
Do premiery gry Cyberpunk 2077 pozostały nieco ponad dwa tygodnie. Praktycznie każdego dnia do mediów docierają coraz to ciekawsze informacja o tej najbardziej wyczekiwanej produkcji roku. Jak się okazuje, przejście jej zajmie graczom naprawdę sporo czasu.

Cyberpunk 2077 będzie długą grą

Tak przynajmniej wynika ze słów szefa działu QA z CD Projekt RED. Łukasz Babiel umieścił na Twitterze zrzut ekranu ukazujący, że w świecie Cyberpunka 2077 spędził on już 175 godzin. Co więcej – tytułu jeszcze nie zakończył. Warto dodać, iż mówimy o zabawie wyłącznie jedną postacią (w tym przypadku wybrana została ścieżka Nomady).

Mężczyzna nie leci jednak przez mapę jak szalony. Gra na najwyższym poziomie trudności, zwiedza każdy skrawek mapy oraz wykorzystuje wszystkie zaimplementowane mechaniki. Trzeba mieć to na uwadze, bowiem nie wszyscy zdecydują się na podobny sposób przechodzenia produkcji. Możemy jednak założyć, że jeśli ktoś chce w pełni poznać świat Cyberpunka 2077 (z poziomu jednej frakcji), to musi spędzić w nim niemalże 200 godzin. Brzmi świetnie.

Oczywiście jeśli założymy, iż jakość gry będzie warta poświęcenia takiej ilości czasu. W tym aspekcie zapewne wiele osób ufa studiu CD Projekt RED. Wiedźminem 3 (przy okazji – Cyberpunk 2077 ma być nieco mniej obszerny niż ostatnia część przygód Geralta) zdołali udowodnić swoje umiejętności.

O wszystkim przekonamy się jednak 10 grudnia, kiedy to Cyberpunk 2077 zadebiutuje na PC, Xbox One oraz PlayStation 4. Opcja zabawy na nowej generacji konsol będzie dostępna już w dniu premiery, lecz dedykowana aktualizacja ukaże się dopiero w 2021 roku.

Źródło: Twitter (@pjpkowski) / Foto. CD Projekt 

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.