The Invincible – polska gra na podstawie prozy Stanisława Lema

Piotr MalinowskiSkomentuj
The Invincible – polska gra na podstawie prozy Stanisława Lema
{reklama-artykul}Polska branża gier wideo niewątpliwie rośnie w siłę. Coraz częściej usłyszeć można o rodzimych projektach, które robią wrażenie nie tyle rozmiarem i popularnością, ale kreatywnym podejściem do formy. Nie inaczej jest w przypadku produkcji The Invincible, debiutanckiego tytułu od studia Starward Industries.

The Invincible – pozycja obowiązkowa dla fanów Stanisława Lema

Jak się okazuje, gra inspirowana jest powieścią Stanisława Lema o tytule „Niezwyciężony”. Do tej pory niewiele widzieliśmy o przedsięwzięciu – deweloperzy w końcu postanowili jednak podzielić się pierwszymi zrzutami ekranu (na silniku Unreal Engine). Co jak co, ale robią one wrażenie!

Możemy na nich zobaczyć przede wszystkim fragmenty planety Regis III – miejsca, gdzie osadzona zostanie fabuła gry. Użytkownik wcieli się w naukowca, który został wysłany na niezbadany ląd po to, by odszukać załogę statku, która z niewiadomych przyczyn zaginęła.

lem gra 1Źródło: Starward Industries

lem gra 2Źródło: Starward Industries

lem gra 3Źródło: Starward Industries

lem gra 4Źródło: Starward Industries

Jak możemy wyczytać z karty produktu w cyfrowym sklepie Steam:

The Invincible jest thrillerem science fiction w klimacie retrofuturystycznym, rozgrywanym z perspektywy pierwszej osoby. Wcielasz się w naukowca, który wykonuje pełną zagadek misję na wrogiej planecie. Próbując przetrwać i odszukać zaginioną załogę, odkrywasz szokujące tajemnice.

Deweloperzy – wśród zalet gry – wymieniają „wciągający system rozgrywki i nieliniową fabułę, kształtowaną przez twoje relacje, wybory i umiejętności perswazji”. Możemy więc liczyć na produkcję nastawioną na opowiadanie historii.

Kiedy premiera? Tego dokładnie nie wiadomo, lecz najwcześniej w 2021 roku.

Źródło i foto: Starward Industries (via Steam)

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.