Rocket League przechodzi na free-to-play i… na Epic Games Store

Piotr MalinowskiSkomentuj
Rocket League przechodzi na free-to-play i… na Epic Games Store
Rocket League to gra, która swoją popularność zawdzięcza m.in. nietypowemu podejściu do rozgrywki. Sterujemy w niej bowiem małymi samochodzikami, a celem jest trafienie wielkiej kuli do bramki. Produkcja jest także niezwykle dynamiczna i zróżnicowana, przez co trudno o nudę. Nie bez powodu utrzymała się na rynku przez ponad pięć lat przy niemalże nieprzerwanym wzroście aktywnych użytkowników.

Do tej pory za tytuł od studia Psyonix był płatny i można było go dorwać wyłącznie na Steam. W zeszłym roku jednak twórcy Rocket League zostali przejęci przez firmę Epic Games. Nie zapowiadało się jednak na to, co właśnie zostało ogłoszone.

Za darmo. Na zawsze

Okazuje się bowiem, że Rocket League jeszcze podczas tego lata stanie się grą zupełnie darmową. Poza przejściem na model free-to-play (na wszystkich platformach), tytuł zniknie także ze Steam i „przeprowadzi się” na Epic Games Store. Co więc z konsumentami, którzy za produkcję wydali ciężko zarobione pieniądze? Przygotowano dla nich zestaw bonusów.

Przede wszystkim otrzymają zupełnie za darmo wszystkie wcześniej wydane dodatki, a co za tym idzie – mnóstwo pojazdów i innych akcesoriów. Poza tym dostaną ponad 200 dotychczas zwyczajnych przedmiotów ulepszonych do rangi „Legacy”. Oprócz tego mogą liczyć na specjalny tytuł, wyjątkowy pojazd i banner.

Dodatkowo, jeśli kupiłeś Rocket League na Steam, to nadal będziesz mógł uruchamiać grę bezpośrednio z poziomu sklepu od Valve. Proces aktualizacji gry także nie zostanie zaburzony. Oficjalna data premiery wersji free-to-play nie jest znana, lecz termin „lato” skutecznie ogranicza pole do spekulacji. 

Źródło: Rocket League / Foto. Psyonix

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.