Cyberpunk 2077 – wiemy jak będą wyglądały polskie zestawy przedsprzedażowe

Piotr MalinowskiSkomentuj
Cyberpunk 2077 – wiemy jak będą wyglądały polskie zestawy przedsprzedażowe
{reklama-artykul}Premiera gry Cyberpunk 2077 odbędzie się 17 września. Producent i wydawca mają więc jeszcze trochę czasu, by odpowiednio ją zareklamować. Już 11 czerwca rozpocznie się wydarzenie Night City Wire, gdzie najprawdopodobniej ujrzymy nowy gameplay i zwiastun nadchodzącej produkcji.

Z kolei dzień później, 12 czerwca, w fizycznych placówkach wybranych sklepów będzie można złożyć przedsprzedażowe zamówienie na Cyberpunka 2077. Uczynienie tego zagwarantuje Wam możliwość odebrania produktu na premierę oraz otrzymania bonusu w postaci unikalnego steelbooka.

Jeśli zarezerwujecie sobie kopię Cyberpunka 2077 w sieci Empik, to 17 września otrzymacie standardowe pudełko z grą i dodatkami oraz steelbook w wersji Voodoo Boys. Analogicznie w sieci Media Expert będzie to steelbook Valentinos, a w sieciach RTV Euro AGD i Media Markt – steelbook Maelstrom.

cyberpunk steelbook 1Steelbook dołączany do zamówienia przedpremierowego w sieci sklepów Empik l Źródło: CENEGA

cyberpunk steelbook 2Steelbook dołączany do zamówienia przedpremierowego w sieci sklepów Media Expert l Źródło: CENEGA 

cyberpunk steelbook 3Steelbook dołączany do zamówienia przedpremierowego w sieciach sklepów Media Markt i RTV Euro AGD l Źródło: CENEGA 

Zakup w innym sklepie niemającym swojego fizycznego odpowiednika – z wyłączeniem muve.pl, który oferuje jeszcze inny steelbook – poskutkuje dołączeniem do zamówienia unikatowego breloka.

cyberpunk brelok 1 Brelok dołączany do zamówienia przedpremierowego gry Cyberpunk 2077 w sklepach internetowych l Źródło: CENEGA

Część osób powyżej ukazane metalowe pudełka może już kojarzyć. Ich wygląd jest znany bowiem od pół roku. Podsumujmy więc – od 12 czerwca będzie możliwość złożenia zamówienia na pudełkową wersję Cyberpunka 2077 w fizycznych punktach sklepów i przy okazji otrzymania (na premierę) specjalnego steelbooka.

Źródło: CENEGA / CD Projekt RED

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.