Gigant z Mountain View opracował nowy system plików nazwany „Incremental File System” – pozwoli on na uruchomienie gry w momencie, kiedy na urządzenie nie zostaną pobrane jeszcze wszystkie dane. Jak możemy wyczytać: „Incremental FS to wirtualny system plików Linuxa, który umożliwia uruchomienie programu, podczas gry jego zasoby i pliki binarne są nadal powoli pobierane przez sieć”. Pełną definicję możecie przeczytać TUTAJ.
Oczywiście tego typu zabieg nie jest żadną nowością. Deweloperzy odpowiedzialni za gry na PC często oferują możliwość zabawy jeszcze podczas pobierania plików. Można tego doświadczyć chociażby w produkcjach od Blizzarda, gdzie najpierw zasysane są niezbędne dane – po ich pobraniu możemy przetestować produkcję i np. zdecydować, czy się nam podoba. Podobnie będzie to działać w grach dostępnych w Sklepie Play.
Redaktorzy portalu XDA-Developers twierdzą, że funkcja zostanie wdrożona dopiero w 2021 roku i zadebiutuje na Androidzie 12.
Źródło: XDA-Developers