TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Gry » CD Projekt RED "uśmierca" konsolowe wersje Gwinta
Środa, 04 Grudzień 2019 20:47, Wpisany przez Piotr Malinowski
gwint-konsole-koniec 1
Za decyzją stoi ważny powód.

GWINT najwyraźniej niezbyt dobrze radził sobie na konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One. CD Projekt RED postanowił bowiem zaprzestać wspierania tychże wersji popularnej wieloosobowej gry karcianej. Deweloper argumentuje swoją decyzję jednak w nieco inny sposób – równie logiczny i prawdopodobny.

Polski producent udostępnił GWINTA na konsole nowej generacji w 2017 roku. Po ponad dwóch latach gracze PlayStation 4 oraz Xbox One muszą pożegnać się z tytułem, a wszystko to ze względu na… premierę produkcji na mobilny system iOS. CD Projekt RED uważa bowiem, że:

„Premiera GWINTA na iOS sprawiła, że liczba platform, które obsługujemy, zwiększyła się, a po premierze wersji na Androida — powiększy się jeszcze bardziej. Patrząc w przyszłość, zdaliśmy sobie sprawę, że nie będziemy w stanie w równym stopniu zapewniać wsparcia dla tylu różnych wersji Wiedźmińskiej Gry Karcianej.”



Należy jednak patrzeć na pozytywne aspekty całego procesu. Wszyscy gracze konsolowego GWINTA będą mieli możliwość skopiowania wszystkich swoich postępów oraz zakupów na konto GOG. Dzięki temu użytkownicy otrzymają opcję przejścia na PC czy urządzenia mobilne.

CD Projekt RED uruchomi 9 grudnia specjalną stronę internetową, gdzie ukazana zostanie instrukcja transferu postępów w grze. Możliwość skopiowania danych będzie obecna do 9 czerwca 2020 roku. Gra do tego czasu pozostanie dostępna na konsolach, lecz jej funkcjonalności będą ograniczone.

Źródło: GWINT