Tak twierdzi przynajmniej Philipp Weber, osoba odpowiedzialna w CDPR za projekty zadań. Informację zawarł na forum gry Cyberpunk 2077 w ramach postu Q&A:
„Każda misja w grze jest wykonywana ręcznie. Dla nas jakość zawsze jest ważniejsza od ilości, a tej nie moglibyśmy zapewnić przy użyciu specjalnych modułów do generowania wyzwań. Nie chcemy, by gracze byli jedynie czymś zajęci w Cyberpunk 2077 – chcemy by czuli, że nawet najmniejsze zadanie jest warte wykonania.”
Weber uprzedził pytania użytkowników i powiedział, że nie należy bać się o długość gry pomimo gigantycznej ręcznej roboty:
„Tworzymy bardzo dużą grę RPG w otwartym świecie. Pomimo naszego wkładu w jakość misji, staramy się tworzyć ich całą masę po to, by nasi gracze mogli się bawić przez wiele godzin.”
Oczywiście – zadania będą się różnić rozmiarem. Niektóre z pobocznych wyzwań będą równie wymagające, co te fabularne. Trafimy jednak również na bardzo krótkie misje pokroju polowania na potwory znanego z Wiedźmina 3.
Źródło: CD Projekt RED