TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Gry » Przerywniki w Cyberpunk 2077 będą zaskakujące
Poniedziałek, 02 Wrzesień 2019 15:12, Wpisany przez Mateusz Ponikowski
ubrown1
Studio stawia na nowy widok.

CD Projekt RED potwierdziło: wszystkie przerywniki i tak zwane „cutscenki”, które pojawią się w grze Cyberpunkt 2077 będą przedstawiane z poziomu widoku pierwszoosobowego. Sytuacja dotyczy także scen dla dorosłych oraz tych, które będą zawierały w sobie brutalne szczegóły.

W przeciwieństwie do serii gier Wiedźmin zaprezentowanej przez wspomniane studio, Cyberpunk 2077 będzie opierał się na widoku pierwszoosobowym – to samo będzie dotyczyło też przerywników. Informacja ta pochodzi bezpośrednio z oficjalnego konta studia na Twitterze. Fani cyberpunkowej produkcji zaczęli wysyłać do CD Projekt RED pytania chwilę po wywiadzie udzielonym dla serwisu NightLifeCity. Niemiecka strona była odpowiedzialna za rozmowę z projektantem wyższego szczebla, Milesem Tostem, który zajmuje się rozwojem Cyberpunka 2077.

Chociaż wczesne cutsceny z Cyberpunka 2077 pokazywały scenę w perspektywie trzeciej osoby, tak studio zdecydowało się na zmianę, która dotknie finalnej wersji gry. Całość ma dotyczyć nawet scen intymnych, które nie będą w żaden sposób cenzurowane. Miles Tost zwrócił uwagę także na inną, ciekawą rzecz. Podczas projektowania Wiedźmina 3, w którym gracze korzystają z perspektywy trzeciej osoby, studio musiało inaczej podejść do modelowania przestrzeni tak, aby główny bohater nie wchodził w interakcję z przedmiotami zanim nadąży za nim kamera.


Wygląda na to, że Cyberpunk 2077 będzie promował nieco inne podejście do rozgrywki. Jak słusznie zauważają użytkownicy, jedyny moment, w którym będzie można podejrzeć widok swojego bohatera, to wtedy, kiedy będzie on przeglądał się w lustrze lub podczas korzystania z ekwipunku na specjalnym ekranie.

Wszystkie opisywane wyżej informacje zostały oficjalnie potwierdzone na Twitterze przez Marcina Momota z CD Projekt. W swoim komunikacie Momot zaznacza, iż studio stawia na pełną immersję i decyzja o przedstawieniu świata z perspektywy pierwszoosobowej ma przyczynić się do zwiększenia realizmu podczas rozgrywki.

Nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać na premierę gry.

Źródło: Twitter