TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Piątek, 12 Lipiec 2019 15:08, Wpisany przez Maksym Słomski
denuvo 6.0 złamane
Kolejna porażka Francuzów.

Jeśli chodzi o systemy zabezpieczeń w grach, to te oferowane przez francuską firmę Denuvo mają zdecydowanie najgorszą prasę. Oskarżane o obniżanie wydajności w grach są notorycznie łamane, przez co uznawane za nieskuteczne i uciążliwe bardziej z perspektywy uczciwego gracza, niż pirata. Najnowszej wersji Denuvo 6.0 nie udało się złamać przez kilka długich miesięcy, aż do teraz.

Crackerom udało się złamać DRM od Francuzów w grze strategicznej Total War: Three Kingdoms. Co więcej, nastąpiło to po najnowszej aktualizacji oznaczonej numerem 1.1.0, która jest gwarantem obecności aktualnej wersji Denuvo. Crack udostępniony jest już w sieci, a wydawca gry stoi przed koniecznością podjęcia decyzji o ewentualnym usunięciu zabezpieczenia.

Do tej pory twórcy gier usuwali Denuvo krótko po tym, jak zabezpieczenia były obchodzone lub łamane. Niejednokrotnie gracze, którzy uprzednio legalnie zakupili grę mogli odetchnąć z ulgą, gdyż w przypadku starszych lub mniej wydajnych komputerów wiązało się to z poprawą płynności rozgrywki. SEGA znana jest jednak z tego, że nawet po złamaniu zabezpieczeń, nie pozbywa się ich ze swoich produkcji.

Od długich miesięcy trwają debaty na temat zasadności stosowania zabezpieczeń DRM w grach. W połowie maja pisaliśmy o tym, że w przypadku Rage 2 Denuvo udało się ominąć w ciągu zaledwie 24 godzin. Czy zabezpieczenia antypirackie mają w ogóle sens?

Źródło: Guru3D