Orion nie ma zastąpić takich projektów jak Google Stadia czy Cloud, a jedynie je wspierać. Usługa pomoże w redukcji opóźnień występujących na wspomnianych platformach poprzez zapewnienie około 20 procent większej mocy przy rozgrywce.
Jako przykład podczas prezentacji posłużył Doom, którego streaming w 60 klatkach na sekundę odbył się na urządzeniu mobilnym. Bethesda poinformowała, że jest to możliwe dzięki autorskiemu narzędziu SDK. Firma zapowiedziała możliwość zrobienia serwera z np. naszego domowego komputera i przeniesienia gry za pomocą sieci na budżetowe urządzenie mobilne.
Specyfikacja telefonu nie ma być przeszkodą w rozgrywce w rozdzielczości 4K i 60 klatkach na sekundę. Platforma będzie działać, według zapowiedzi, z dowolnym sprzętem i silnikiem. Obecnie trwają testy usługi, do których można się zarejestrować poprzez dołączenie do Slayers Club.
Źródło: Bethesda