TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Gry » E3 2019: Orion to nowa technologia streamingowa od Bethesdy
Poniedziałek, 10 Czerwiec 2019 10:44, Wpisany przez Piotr Malinowski
orion bethesda
Poznaliśmy pierwsze szczegóły.

Bethesda podczas konferencji na targach E3 2019 zaprezentowała wraz z firmą id Software technologię Orion. Według zapowiedzi ma ona ograniczyć opóźnienia i zmniejszyć ilość przesyłanych danych. Orion będzie optymalizował silniki gier tak, aby działały jak najpłynniej przy niezbyt wygórowanych wymaganiach jeśli chodzi o jakość połączenia internetowego.

Orion nie ma zastąpić takich projektów jak Google Stadia czy Cloud, a jedynie je wspierać. Usługa pomoże w redukcji opóźnień występujących na wspomnianych platformach poprzez zapewnienie około 20 procent większej mocy przy rozgrywce.



Jako przykład podczas prezentacji posłużył Doom, którego streaming w 60 klatkach na sekundę odbył się na urządzeniu mobilnym. Bethesda poinformowała, że jest to możliwe dzięki autorskiemu narzędziu SDK. Firma zapowiedziała możliwość zrobienia serwera z np. naszego domowego komputera i przeniesienia gry za pomocą sieci na budżetowe urządzenie mobilne.

Specyfikacja telefonu nie ma być przeszkodą w rozgrywce w rozdzielczości 4K i 60 klatkach na sekundę. Platforma będzie działać, według zapowiedzi, z dowolnym sprzętem i silnikiem. Obecnie trwają testy usługi, do których można się zarejestrować poprzez dołączenie do Slayers Club.

Źródło: Bethesda