Już niedługo poznamy cenę i datę premiery Google Stadia. Będzie rewolucja?

Piotr MalinowskiSkomentuj
Już niedługo poznamy cenę i datę premiery Google Stadia. Będzie rewolucja?
Część z największych przedsiębiorstw przymierza się do swego rodzaju rewolucji w branży gier wideo. Streaming gier umożliwiłby rozgrywkę w najbardziej wymagające produkcje na budżetowym smartfonie. Jeszcze kilka lat temu użytkownicy wyśmialiby tę ideę, lecz teraz jest ona brana zupełnie na poważnie. Zwłaszcza, jeśli na horyzoncie widnieją takie projekty, jak tytułowe Google Stadia.

W marcu bieżącego roku gigant z Moutain View zaprezentował światu usługę gamingową, która właśnie na wspomniany streaming ma w niedalekiej przyszłości pozwolić. Nieważne na jakim urządzeniu będziesz chciał zagrać w najnowszą grę – liczy się wyłącznie jakość połączenia z siecią i jej prędkość. Więcej na temat Google Stadia przeczytacie TUTAJ.

Od momentu oficjalnej zapowiedzi, do świata mediów nie przedostało się już zbyt wiele ważniejszych informacji o nowej platformie. W najbliższej przyszłości jednak na pewno ten stan ulegnie zmianie, a wszystko to za sprawą postu opublikowanego na Twitterze. Jak się okazuje, moment ogłoszenia najważniejszych informacji dla użytkowników na temat Google Stadia zbliża się wielkimi krokami.

W poście przeczytać możemy, że tego lata Google podzieli się z graczami informacją na temat ceny usługi, dostępnych gier oraz daty premiery. Dokładny termin udostępnienia tych wieści nie jest do końca znany, ale większość osób za pewnik bierze targi E3, które odbędą się już w czerwcu i trudno się z tymi domysłami nie zgodzić.

Sam projekt wydaje się rewolucyjny i jego sukces może przeważyć o przyszłości gamingu na świecie. Nie mówimy o wyparciu pudełek, ale wyparciu kupowania gier w ogóle. Google Stadia będzie przecież usługą streamingową, za którą będzie trzeba uiszczać miesięczną opłatę.

Źródło: Twitter

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.