Chcesz uniknąć toksycznych graczy podczas meczy w Dota 2? Wystarczy, że zapłacisz

Piotr MalinowskiSkomentuj
Chcesz uniknąć toksycznych graczy podczas meczy w Dota 2? Wystarczy, że zapłacisz
 
{reklama-artykul}Dota 2 to nieustannie jedna z najpopularniejszych gier MOBA dostępnych na rynku. Produkcja autorstwa firmy Valve jest darmowa jak większość produkcji należących do tego gatunku i – co nie dziwi – musi zarabiać na siebie poprzez różnego typu mikrotransakcje. W tym przypadku rozwiązaniem jest specjalny Battle Pass.

Przepustka Bitewna w najtańszej „konfiguracji” kosztuje około 38 złotych i pozwala graczowi na skorzystanie z wielu atrakcji. Valve znane jest z tego, że co roku dodaje do tej płatnej opcji sporo nowości mających na celu zainteresowanie coraz to większego grona konsumentów. W edycji 2019 nie jest inaczej.

Pełną listę zmian możecie podejrzeć TUTAJ, lecz w tym wpisie chciałbym się skupić na jednej z nich, a mianowicie – funkcji nazwanej „unikanie graczy”. Do tej pory gracze Dota 2 mieli możliwość zgłoszenia użytkowników meczu, którzy swoim zachowaniem przeszkadzali innym w przyjemnej zabawie. Nowa funkcjonalność pozwoli na jeszcze więcej – od teraz można zaznaczyć danego uczestnika rozgrywki i wskazać, że nie chcemy już go nigdy spotkać na swojej drodze.

Jeśli więc uznamy kogoś za osobę niepotrafiącą grać albo ktoś nam się po prostu nie spodoba, to wprowadzona nowość oszczędzi nam nerwów w przyszłości. Valve zaznacza jednak, że opcja nie jest jeszcze idealna i mogą wystąpić błędy, które w miarę upływu czasu zostaną zniwelowane.

dota valve 2 1Widok nowej funkcji w sekcji Zgłoś Gracza l Źródło: Valve

Szkoda tylko, iż za tego typu funkcjonalność należy płacić – z tego powodu już można usłyszeć w sieci głosy krytyki. Niewątpliwie jednak wiele osób skusi się teraz na opłacanie Przepustki Bitewnej, by już więcej nie spotkać denerwujących użytkowników

Źródło: Dota 2

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.