Apple zainwestuje ponad 500 milionów dolarów w swoją gamingową usługę

Piotr MalinowskiSkomentuj
Apple zainwestuje ponad 500 milionów dolarów w swoją gamingową usługę
W zeszłym miesiącu informowaliśmy was o nowych usługach subskrypcyjnych przygotowanych przez giganta z Cupertino. Jedną z nich jest Apple Arcade, czyli rozwiązanie abonamentowe pozwalające użytkownikom ekosystemu od tytułowego koncernu na zabawę w specjalnie przygotowane gry wideo. Więcej na ten temat możecie przeczytać TUTAJ.

Apple obiecało, że w momencie startu usługi, do dyspozycji konsumentów będzie blisko 100 wyjątkowych produkcji, które będą dostępne wyłącznie za pośrednictwem Apple Arcade. Okazuje się, że firma do projektu podchodzi naprawdę poważnie – według raportu Financial Times, koncern ma przeznaczyć na usługę ponad 500 milionów dolarów.

Wspomniane już Financial Times twierdzi także, że jest w posiadaniu informacji głoszącej, iż budżet przeznaczony na niektóre z mobilnych gier wchodzących w Apple Arcade liczony jest w milionach. Można więc oczekiwać naprawdę świetnych tytułów, które zadowolą nie tylko krytyków, ale przede wszystkim użytkowników.

Dla przypomnienia – Apple zaprezentowało nawet część firm pracujących nad unikatowymi grami. Są to przede wszystkim: Annapurna Interactive, Bossa Studios, Cartoon Network, Finji, Giant Squid, Klei Entertainment, Konami, Lego, Mistwalker, Sega, Snowman and Ustwo. Miejmy nadzieję, że ze współpracy z tymi wszystkimi popularnymi studiami wyjdzie naprawdę coś godnego uwagi.

Źródło: CNET / FT

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.