TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Czwartek, 14 Marzec 2019 06:52, Wpisany przez Dawid Jagodziński
ninjaOgromna kwota nawet jak na niego...

Apex Legends zaskoczyło wszystkich. W weekend pojawiły się bowiem plotki na temat nowej gry studio Respawn, a w poniedziałek została ona wydana w całej swojej okazałości. Jedyny marketing na jaki zdecydowało się EA to opłacenie streamów na Twitchu i filmików na YouTube. Wśród opłaconych twórców znajdują się między innymi Shroud, Myth, Izak czy Ninja. I jak donosi Reuters, ten ostatni mógł za to dostać ogromną ilość gotówki...



Tyler Ninja Blevins jest chyba najbardziej rozpoznawalnym streamerem z gry Fortnite. Nic więc dziwnego, że EA bardzo zależało na tym, żeby zagrał on w ich nowe battle royale. Według doniesień, miała przekonać go kwota 1 000 000 dolarów. Jest to spora ilość nawet jak na tego twórcę. Mówił on bowiem, że w najlepszych miesiącach swojej działalności zyskiwał do 500 000 dolarów. Jednak jest to suma przychodów z YouTube, Twitcha i wszelkich kontraktów w ciągu całego miesiąca.

Zobacz również: Twórcy Apex Legends nie oszczędzają cheaterów - od premiery zbanowano setki tysięcy graczy

Umowa z EA miała wymagać od Ninjy gry w Apex Legends tylko 5 lutego - jeden dzień po premierze. Oznacza to, że ta ogromna ilość pieniędzy miała zostać wypłacona twórcy za zaledwie jeden dzień streamowania.

Tym samym zastanawia jaką kwotę Electronic Arts zaoferowało innym streamerom. Łączna suma wydana na ten rodzaj marketingu na pewno będzie robić wrażenie, a to tylko pokazuje jak opłacalny on jest. Coraz częściej znaczna część budżetu reklamowego zamiast do telewizji czy klasycznych reklam displayowych / wideo, idzie do twórców, którzy mają dużo lepszy odbiór wśród swoich widzów. A w przyszłości trend ten zapewne będzie się tylko nasilać.

Źródło: Reuters