TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Środa, 07 Listopad 2018 18:29, Wpisany przez Piotr Malinowski
pokemon go
Hit od Niantic nadal bije rekordy popularności.

Nie trzeba chyba przypominać momentu premiery gry Pokemon GO. Ta mobilna produkcja przez kilka pierwszych miesięcy była na ustach większości mediów, a na ulicach wręcz roiło się od osób łapiących wirtualne stworzenia.

Tytuł tracił powoli na medialnej popularności, co według wielu zwiastowało rychły koniec Pokemon GO. Jeśli nie zagłębiało się w statystyki to faktycznie mogło to wyglądać tak, że gra była jedynie zabawą na jeden raz i teraz jest już jedynie miłym wspomnieniem. Okazuje się, że fakty są zupełnie inne, a Niantic z miesiąca na miesiąc radzi sobie lepiej.

Sam nie do końca wierzyłem, że Pokemon GO będzie przyciągać użytkowników dłużej niż przez rok. Minęło jednak już kilka lat, a łapanie popularnych stworków nadal jest ulubionym zajęciem milionów dzieciaków na całym świecie. Wiemy to przede wszystkim z raportu przygotowanego przez Sensor Tower.

Październik przyniósł firmie Niantic około 73 miliony dolarów, czyli o 67% więcej aniżeli w analogicznym okresie w 2017 roku – studio zarobiło bowiem wtedy 43 miliony dolarów. Powody takiego stanu rzeczy mogą być różne.

Przede wszystkim trzeba uwzględnić to, że tegoroczny październik nie był jakoś brutalny jeśli chodzi o warunki atmosferyczne, co z pewnością wpłynęło na to, że użytkownicy chętniej wychodzili na łowy. Ponadto do gry trafiła niedawno czwarta generacja pokemonów oraz tryb AR+ dla posiadaczy smartfonów z wyższej półki.

Co więcej, Pokemon GO znajduje się obecnie na 8 miejscu (łącząc wersję na Android i iOS) w rankingu najlepiej przychodowych aplikacji. Jest to świetny wynik jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że gra wyszła ponad dwa lata temu.

Źródło: SensorTower