{reklama-artykul}W ostatnich dniach dosyć głośno jest o Sony – firma ogłosiła bowiem całkiem niedawno kilka oczekiwanych przez użytkowników innowacji i pomysłów. Mowa tutaj chociażby o dosyć mieszanie przyjętej prezentacji konsoli PlayStation Classic, możliwości pobierania tytułów z Playstation Now na dysk twardy czy funkcji cross-play. Konkurencja jednak nie śpi i postanowiła przeprowadzić iście PR-ową zagrywkę.
Na Twitterze Xbox Polska pojawił się wpis, gdzie oprócz wypunktowanych wyżej trzech implementacji widnieje także element, o który (według „zielonych”) Sony jeszcze wystarczająco nie zadbało. Chodzi oczywiście o konsolę z obsługą „prawdziwej” rozdzielczości 4K. Jak powszechnie wiadomo – Microsoft w swojej ofercie takową posiada.
Taki post ma oczywiście charakter tylko i wyłącznie PR-owy, co możemy wywnioskować z tego, iż to nie pierwsza tego typu zaczepka kreowana przez Microsoft czy też niejednokrotnie przez Sony.
Twórcy Xboxa po prostu wykorzystali idealny moment i „przewagę” swojego sprzętu w tym wymienionym we wpisie aspekcie.
Źródło: Twitter