Wszystko ze względu na skargi płynące wprost od graczy, którzy w ostatnim czasie dosyć często krytycznie wypowiadają się na temat problemów związanych z wydajnością gry. Twórcy wpadli więc na to, że zmniejszą jakość cieni i refleksów do momentu aż nie znajdą lepszego rozwiązania na istniejące bolączki.
Deweloperzy obiecują, że rozdzielczość tekstur nie uległa zmianie więc użytkownicy nie powinni odczuć zmian aż tak mocno. Jednocześnie deklarują, iż to tylko tymczasowe rozwiązanie, które musi być wprowadzone jak najszybciej aby nikt nie mógł narzekać na spadek FPS’ów podczas zabawy. Poprzedni stan grafiki ma wrócić po „opracowaniu stałego rozwiązania”.
Co więcej, firma Bluehole pracuje nad swego rodzaju przełącznikiem dającym graczowi wybór – czy chce pozostać przy gorszej grafice na rzecz wydajności, czy cieszyć oko ostrymi teksturami nie licząc się ze spadkiem klatek na sekundę.
Źródło: TechSpot