TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Poniedziałek, 11 Czerwiec 2018 08:29, Wpisany przez Wojciech Błachno
E3XboxDziało się!

Microsoft zapowiadał, że jego konferencja na E3 2018 będzie największą w historii i najbardziej spektakularną. Czy to prawda? Śmiem wątpić, choć większość przewidywań faktycznie się spełniła. Włącznie z tą najważniejszą i najbardziej przez wszystkich oczekiwaną. Microsoft postanowił się z tej okazji odrobinę podroczyć z widzami, zaskakując wszystkich na samym końcu.

50 gier, w tym 18 tytułów na wyłączność dla Xbox i 15 światowych premier

Najważniejsze tytuły, które pojawiły się na konferencji to niewątpliwie Halo: Infinite, Gears 5, Shadow of Tomb Rider, Metro: Exodus, Fallout 76, The Division 2 i Forza Horizon 4.

Sporo miejsca poświęcono na dalszy rozwój Xbox Game Pass. Zgodnie z obietnicami, trafią do niego nowe tytuły Microsoft Studios, w tym Forza Horizon 4 i Crackdown 3. Jednak to nie wszystko, w bibliotece znajdziemy też The Division, Fallout 4 i The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited.

Fallout 4

Zapowiedziano również system FastStart, który na podstawie rzeczywistych wyborów graczy uczy się i jego celem jest stawanie się jeszcze szybszym. Najczęściej wybierane przez graczy gry, będą uruchamiać się znacznie szybciej.

FastStart dla wybranych tytułów zadebiutuje w June Update, czyli czerwcowej aktualizacji Xbox One, która ukaże się na dniach. Niewielką zajawką, Phil Spencer zapowiedział też nową usługę streamingową, umożliwiającą granie w gry na każdym urządzeniu korzystając z mocy obliczeniowej chmury. Konkretnych szczegółów jeszcze nie ma.

Microsoft pokazał, też w jaki sposób ma zamiar wyeliminować największą wadę konsoli Xbox – czyli brak tytułów na wyłączność. Wszystko dzięki zwiększeniu inwestycji Microsoft Studios zarówno w istniejące i lubiane franczyzy, jak i zupełnie nowe tytuły. Do Microsoft Studios dołączają takie studia Undead Labs, Ninja Theory, Compulsion Games oraz Playground Games.

Jednak najwięcej nadziei wiązaliśmy z obecnością Polaków na konferencji Microsoftu. Zostaliśmy tutaj podwójnie zaskoczeni! Na początek dostaliśmy zwiastun i prezentację rozgrywki z gry Dying Light 2 Techlandu. Zapowiedziano bogatą rozgrywkę, której przebieg, oraz nasze decyzje będą miały realny wpływ na wykreowany w grze świat. Lecz nie na sequel Dying Light wszyscy czekali.

Dokładnie 2077 dni od pierwszej zapowiedzi - Cyberpunk 2077 na pełnym trailerze

Microsoft doskonale o tym wiedział i postanowił się z nami odrobinę zabawić. Konferencja dobiegała niebezpiecznie końca, a o nowej grze CD Project RED nie padło ani słowa. Phil Spencer, szef Xbox, zaczął wszystkich żegnać podsumowującą mową końcową, gdy nagle cała konferencja została dosłownie zhakowana. Głos został odebrany Spencerowi, a na monitorach zabłysnęła krwista czerwień. Pojawił się czerwony wiersz poleceń, na którym ktoś uruchomił plik wykonywalny o znamienniej nazwie e3_trailer.exe.

E3 Xbox

Następnie w głośnikach zabrzmiał fragment utworu Bullets, zespołu Archive, który fani doskonale znają z pierwszego trailera Cyberpunk 2077. Rozpoczęła się prawdziwa jazda – pierwszy pełny zwiastun gry został zaprezentowany.



Zwiastun nie pokazuje co prawda samej rozgrywki, lecz widać na nim bogaty, kolorowy i pełen detali, realistyczny, choć fikcyjny świat. Czyli wszystko, co jest niewątpliwą specjalnością polskiego studia. Z wielką niecierpliwością czekamy na kolejne informacje na temat tej gry.

Tak więc pod tym względem Microsoft, wraz z CD Project Red, nie zawiedli i muszę przyznać, że miałem ciarki podczas oglądania tego fragmentu konferencji. Co prawda zwiastun sam w sobie może szału nie robi, to mimo wszystko czekaliśmy na to już od dawna, więc ekscytacja jest całkowicie zrozumiała.

Całą konferencję podsumować można jako ponad 2 godziny umiarkowanej nudy i 5 minut naprawdę mocnego i naprawdę zaskakującego zakończenia. Zakończenie z charakterystycznym polskim przytupem.