TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Czwartek, 08 Marzec 2018 11:45, Wpisany przez Amadeusz Cyganek
BO3-Reveal
Przypadek czy zaplanowana akcja?

Nie od dziś wiadomo, że sportowcy są znakomitym nośnikiem jeśli chodzi o reklamę - wielkie koncerny rywalizują o miejsce na koszulkach, spodenkach czy nawet butach najlepszych atletów. Wiele wskazuje na to, że do podobnych zabiegów uciekło się Activision, choć szczerze powiedziawszy mało kto się tego spodziewał.

Źródłem zamieszania jest jeden z najlepszych koszykarzy ligi NBA - James Harden. Gwiazdora koszykówki sfotografowano z fullcapem prezentującym na przedzie charakterystyczne dla serii Call of Duty logo. Konkretnie - dla podserii Black Ops, bowiem identyczne pomarańczowe linie znajdowały się w oznaczeniu Call of Duty: Black Ops II oraz Black Ops III.

Screen-Shot-2018-03-06-at-8.47.08-PM-555x328

Oczywiście logo zostało szybko powiązane z nadchodzącą kolejną odsłoną tej podserii, czyli Call of Duty: Black Ops IV co jest ruchem dość spodziewanym - kolejne odsłony CoD-a są bowiem produkowane naprzemiennie przez trzy studia deweloperskie. Ostatnie dwa lata zostały zagospodarowane przez Call of Duty: Infinite Warfare od studia Infinity Ward, z kolei w ubiegłym roku pojawiło się Call of Duty: WWII wyprodukowane przez studio Sledgehammer. 

Teraz przypada kolej na ekipę Treyarch, której ostatnim dziełem było właśnie Black Ops III, więc naturalnym wydaje się być wydanie kolejnego tytułu z tej rodziny. Pozostaje jednak mieć nadzieję, że idąc w ślad za rzymską numeracją gra nie będzie reklamowana cyferką "IIII" wymyśloną na rzecz gry, ale jednak postawią na standardowe "IV".

źródło: IGN