Są jednak pewne ograniczenia, na które Bethesda musiała się zgodzić. Użytkownicy będą mogli tworzyć swoje modyfikacje za pomocą udostępnionych narzędzi, jednak muszą się ograniczyć do plików i grafik, które są już dostępne w grze.
Nie będzie możliwości zaimplementowania własnych kreacji. Modderzy nie stworzą zatem nowych przedmiotów i broni, co jest częstym zabiegiem w przypadku PC. Autorzy muszą się ograniczyć do już dostępnej zawartości, zmieniając np. parametry czy sposób działania poszczególnych obiektów.
Korzystanie z modów będzie wyjątkowo proste. Wystarczy założyć własne konto na stronie Bethesdy, by otrzymać dostęp do opublikowanych przez innych użytkowników modyfikacji. Instalacja będzie się odbywać za pomocą jednego kliknięcia.
Modyfikacje na PlayStation 4 w przypadku odświeżonej wersji gry Skyrim pojawią się wraz z premierą tytułu – 28 października. Obecnie nie wiadomo, kiedy zawitają do postapokaliptycznego Fallouta 4.
Źródło: The Verge