TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Gry » Ta gra mobilna wygenerowała 14 mln dolarów przychodu
Poniedziałek, 23 Maj 2016 08:30, Wpisany przez Wojtek Onyśków
monument valley
Gry mobilne dochodowym biznesem.

Jeszcze jakiś czas temu gry mobilne nie były postrzegane w kategorii wielkich produkcji, które potrafią zarobić krocie. A jednak z czasem coraz więcej osób przekonuje się do takiej rozrywki i co najważniejsze - są oni skłonni za nią zapłacić.

Jednym z najpopularniejszych modeli biznesowych w przypadku gier mobilnych są mikropłatności. Nie zawsze jednak są one sprawiedliwe. Wręcz przeciwnie - rozgrywka bez wysupłania kilku złotych z portfela często jest niemożliwa.

W nieco inną stronę poszli twórcy Monument Valley. Gra jest sprzedawana za określoną kwotę. W zamian gracz otrzymuje dostęp do wszystkich etapów. Sam tytuł oferuje ciekawe zagadki przestrzenne okraszone oryginalną oprawą graficzną.

Jak się okazuje, to wystarczyło, by odnieść sukces. 3 kwietnia gra świętowała swoje drugie urodziny. Do tego momentu Monument Valley wygenerowało przychody na poziomie 14 mln dolarów.

Deweloperzy podzielili się również kilkoma innymi szczegółami na temat swojej produkcji. Tytuł został pobrany ponad 26 mln razy, z czego aż 21 mln pochodzi z okresu, gdy była ona rozdawana za darmo.

Największą popularnością cieszyła się 1 marca 2015, gdy wygenerowała niemal 70 tys. dolarów przychodu w jeden dzień. Miało to związek z obecnością produkcji w serialu House of Cards.

Większość przychodu (73%) pochodzi z systemu iOS. Zaledwie 17% kupujących to użytkownicy Androida ze sklepem Google Play. Reszta to między innymi platforma Amazonu i systemy Windows.

Źródło: Ubergizmo