TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  [X]
Wtorek, 18 Marzec 2014 09:39, Wpisany przez Rafał Predko

retrro flatout logo

The Incredible Adventures of Van Helsing to gra, która przeszła do historii gier komputerowych jako bardzo udany Hack'n Slash. Oczywiście pojawiały się głosy, że rozgrywka trwała zbyt krótko co w gruncie rzeczy stanowiło niezaprzeczalną prawdę. Twórcy postanowili więc nie spocząć na laurach i niedługo po premierze ogłosili, że rozpoczęte zostały prace nad kontynuacją, zapowiadając The Incredible Adventures of Van Helsing II. Premiera sequela już niebawem (17 kwietnia 2014), o czym wspominaliśmy w stosownym newsie , w którym to pojawiły się również informacje na temat tego, że druga odsłona Van Helsinga ma być o wiele bardziej rozbudowana od pierwowzoru. Wieści te wzbogacono także faktem, że do dyspozycji graczy, zdecydowanych na przedpremierowy zakup The Incredible Adventures of Van Helsing II oddana zostanie zamknięta wersja beta. Dzięki uprzejmości producentów ze studia NeocoreGames, również i my mieliśmy okazję wziąć udział we wspomnianych testach. Ciekawych tego co uświadczyliśmy, zapraszamy do lektury.

Nie ukrywam, że pierwsza cześć gry The Incredible Adventures of Van Helsing zrobiła na mnie spore wrażenie. Z radością przystąpiłem więc do zamkniętych testów beta jej kontynuacji, mając nadzieję, na spotęgowanie już raz przeżywanych emocji.

1
Zanim jednak przystąpię do szczegółów, muszę zaznaczyć, że produkt z którym na chwilę obecną mamy do czynienia, jest bardzo mocno okrojony względem wersji finalnej i nic w tym dziwnego w końcu to beta.

Po pierwsze do naszej dyspozycji oddano jedną tylko, niewielką lokację, na której wykonać musimy kilka nieskomplikowanych questów, wyżynając przy tym atakujących nas przeciwników.

2
Po drugie postać, którą otrzymujemy jest już nieco podrasowana a w zasadzie dysponuje 30 poziomem doświadczenia oraz adekwatnym do tego stanu rzeczy wyposażeniem oraz umiejętnościami.

Po trzecie ikony niektórych itemów w inwentarzu pozbawione są jeszcze grafik i zamiast tego widzimy kolorowe pola, dopasowane wielkością do gabarytów konkretnego przedmiotu.

3
Po czwarte cała funkcjonalność nie jest jeszcze w pełni sprawna, dlatego trudno mówić tu o kwestiach satysfakcji płynącej z rozgrywki.

Wczesna wersja, z którą miałem do czynienia, pozwala jednak wysnuć pewne wnioski, gdyż zaprezentowano w niej zupełnie nowe, rozbudowane drzewka umiejętności, aury, triki a także perki i punkty chwały. Dzięki temu możliwości stworzenia postaci, stanowiącej indywiduum będzie jeszcze bardziej realne niż poprzednio.

4
«« Początek « Poprzednia 1 2 Następna » Ostatnie »»
(Strona 1 z 2)