TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  [X]

Alien Rage: Pierwsze wrażenia

PDF Drukuj Email
Poniedziałek, 23 Wrzesień 2013 17:06, Wpisany przez Rafał Predko

alien rage logo

Już jutro czyli 24 września 2013 roku odbędzie się premiera gry Alien Rage, stanowiącej uwspółcześnioną wersję oldschoolowych FPS-ów. Za istnienie tegoż tytułu, odpowiedzialni są nasi rodacy z bydgoskiego studia CI Games, którzy konstrukcję swego dzieła oparli na silniku Unreal Engine 3. My zaś, mając możliwość przedpremierowego zapoznania się ze wspomnianą tu produkcją, postanowiliśmy przyjrzeć się jej bliżej. Oto pierwsze wrażenia...
 

Mortal Kombat Komplete Edition - Recenzja (PC)

PDF Drukuj Email
Sobota, 13 Lipiec 2013 21:42, Wpisany przez Łukasz Bernacki

mortal-kombat-KE

Hektolitry krwi okalające arenę, osocze spływające po podłożu, krzycząca w amoku ofiara ogarnięta płomieniami, czy leżąca gdzieś na uboczu głowa z resztkami kręgosłupa - graczom pamiętającym czasy świetności automatów w Polsce, a później Amigi i PC, nie trzeba chyba tłumaczyć co to oznacza. Mortal Kombat był na ustach wszystkich zapalonych miłośników bijatyk, wprowadzając sporą liczbę innowacyjnych jak na tamte czasy patentów, które wyznaczyły nową ścieżkę rozwoju dla rynku mordobić. Czasy świetności skończyły się wraz z przejściem serii w trójwymiar, co w rezultacie zaowocowało bankructwem Midway (nawet pomimo niezłej sprzedaży wersji 3d). NetherRealm Studios postanowiło jednak dać ekipie Boona kredyt zaufania, przejmując upadające studio i ogłaszając pracę nad nową częścią Mortal Kombat. Ta pojawiła się na rynku w 2011 roku na konsole PlayStation 3, Xbox 360 oraz rok później na PS Vita, osiągając spory sukces. W końcu po dwóch latach wydano długo oczekiwaną wersję na PC, pod nazwą Mortal Kombat Komplete Edition. Czy doczekaliśmy się w końcu komputerowej bijatyki z prawdziwego zdarzenia? Czy sukces wersji konsolowej okazał się zasłużony i kompletna edycja PC zdobędzie popularność znaną z klasycznych odsłon? Na te i inne pytania postaram się odpowiedzieć w poniższej recenzji.
 

Might & Magic Heroes Online - Beta Test

PDF Drukuj Email
Wtorek, 02 Lipiec 2013 14:42, Wpisany przez Rafał Predko

Might and Magic Heroes Online Logo

Might & Magic Heores Online to Multiplayerowa wersja kultowego cyklu gier strategicznych, w których istotną kwestię stanowią również elementy RPG. Tytuł ten, przenosząc zabawę do świata gier MMO, oferuje elementy rozgrywki dobrze znane miłośnikom serii, wprowadzając ponadto do użytku garść całkowicie nowych rozwiązań. Skąd to wiem? Otóż udało mi się zakwalifikować do zamkniętych beta testów, w fazie których znajdują się obecnie najnowsi „Hirołsi”. Ciekawych tego co mnie tam spotkało, zapraszam do lektury...
 

The Incredible Adventures of Van Helsing: Recenzja (PC)

PDF Drukuj Email
Wtorek, 25 Czerwiec 2013 09:53, Wpisany przez Rafał Predko

Company of Heroes 2

Abraham Van Helsing to osobistość dobrze znana wszystkim miłośnikom opowieści grozy. Po raz pierwszy nazwisko to pojawiło się już w 1897 roku, debiutując na kartach powieści Brama Stokera pt. „Dracula”. Z biegiem lat, głównie za sprawą kolejnych filmowych ekranizacji, postać nieugiętego łowcy wampirów, na dobre wpisała się do kanonu tzw. popkultury, docierając nawet do świata gier komputerowych. The Incredible Adventures of Van Helsing czyli najnowsze dzieło programistów ze studia NeocoreGames, jest rasową produkcją Action RPG, określaną również mianem Hack'n Slash, bazującą na schematach wytyczonych onegdaj przez twórców Diablo. Nie ukrywam, że jako wieloletni fanatyk takiego standardu rozrywki, ze sporymi emocjami zabrałem się za testowanie komputerowego Van Helsinga, sporządzając tym samym niniejszą recenzję. Miłej lektury...
 

Dead Island Riptide (PC)

PDF Drukuj Email
Poniedziałek, 13 Maj 2013 13:27, Wpisany przez Rafał Predko

Dead Island Riptide

Opowieści, w których rozprzestrzeniająca się plaga zombie trawi wszystko co żywe, od kiedy sięgnąć pamięcią, należą do moich ulubionych. W przeszłości wielokrotnie wyobrażałem sobie, że jako jeden z ocalałych walczę o przetrwanie w świecie owładniętym przez hordy żywych trupów. Młodzieńcze projekcje, zrodzone pod wpływem rozmaitych dzieł filmowych, okazały się być proroczymi i po upływie wielu lat, przyszło mi stanąć oko w oko z krwiożerczym zagrożeniem. Za sprawą gry Dead Island Riptide (skierowanej wyłącznie do osób pełnoletnich), przeniosłem się bowiem do wirtualnej rzeczywistości, naznaczonej piętnem trupiej zagłady. Oto relacja z tamtych wydarzeń...
 

World of Warplanes - beta test

PDF Drukuj Email
Środa, 27 Marzec 2013 11:45, Wpisany przez Wojtek Onyśków

WoWP Artwork_Japan_WarPlanes

Wargaming.net idzie za ciosem. World of Tanks bije rekordy popularności, dlatego też firma stara się jak najlepiej wykorzystać swoje pięć minut, czego efektem jest zamknięta beta World of Warplanes. W przeciwieństwie do World of Tanks, tym razem zasiadamy za sterami podniebnych maszyn, by pokazać innym graczom, kto powinien rządzić w przestworzach.
 

DMC: Devil May Cry (PC)

PDF Drukuj Email
Czwartek, 14 Marzec 2013 09:52, Wpisany przez Rafał Predko

 Assassin's Creed IV: Black Flag

Devil May Cry to tytuł, znany graczom na całym świecie już od 2001 roku, kiedy to światło dzienne ujrzała pierwsza część sagi o przygodach pogromcy demonów imieniem Dante. Oferując schemat rozgrywki, ukierunkowany na typowo zręcznościową i za razem widowiskową sieczkę, seria ta stała się jednym z symboli wirtualnej rozgrywki, czyniąc z białowłosego bohatera, postać sięgającą miana kultowej. Po czterech, (zbierających świetne recenzje) grach spod znaku Devil May Cry, twórcy ze studia Capcom, pokusili się o stworzenie kolejnego dzieła, które jednak zamiast rozwijać cykl o nowe wątki fabularne, resetuje go, opowiadając na nowo historię jegomościa o imieniu Dante. O tym czy sprostano wyzwaniu odświeżenia legendy, przekonałem się podczas wielogodzinnej zabawy w DMC. W efekcie czego powstała ta oto recenzja...
 

Recenzja gry Ace Combat: Assault Horizon (PC)

PDF Drukuj Email
Piątek, 22 Luty 2013 14:14, Wpisany przez Rafał Predko

ace combat assault horizon logo1

Ludzie od zawsze marzyli o tym, by latać. Matka natura poskąpiła nam jednak takich zdolności, dlatego należało uczynić coś, co pozwoliłoby przełamać narzucone odgórnie stereotypy. Doskonałym ku temu pomysłem zdawał się być niejaki aeroplan czyli samolot - maszyna umożliwiająca unoszenie się w przestworzach. Po wielu nieudanych a niekiedy wręcz groteskowych próbach udało się, a tymi, którzy jako prekursorzy lotnictwa zapisali się na kartach historii, byli bracia Wilbur i Orville Wright. To właśnie oni na początku XX w. skonstruowali pierwszy działający samolot, wyznaczając tym samym nowy kierunek dla swoich następców. Maszyn latających dość szybko zaczęto używać również jako sprzętu wojskowego, a w miarę postępów cywilizacyjnych stały się one, prawdziwymi podniebnymi bestiami. Takie oto plujące ogniem, „mechaniczne potwory”, przyszło mi oswajać, testując wydaną niedawno na platformę PC, grę - Ace Combat: Assault Horizon.
 

LEGO: The Lord of The Rings - Recenzja gry (PC)

PDF Drukuj Email
Wtorek, 04 Grudzień 2012 15:44, Wpisany przez Rafał Predko

LEGO The Lord of The Rings

Gry z serii LEGO, już od jakiegoś czasu stanowią integralny element branży rozrywkowej, przenosząc na ekrany komputerów historie opowiedziane za pośrednictwem kinowych hitów. Dotychczas klockowy świat, stał się tłem adaptacji takich filmów jak Star Wars, Batman, Indiana Jones czy Harry Potter wytyczając tym samym szlak dla dla najnowszej odsłony cyklu, czyli LEGO: The Lord of The Rings. Pojawienie się tegoż właśnie tytułu w naszej redakcji, stało się idealnym wręcz impulsem do stworzenia niniejszej - czysto subiektywnej recenzji.
 

XCOM: Enemy Unknown: Recenzja gry (PC)

PDF Drukuj Email
Poniedziałek, 05 Listopad 2012 07:02, Wpisany przez Rafał Predko

xcom logo

Ludzie od zawsze toczyli dyskusje na temat istnienia obcych cywilizacji, zamieszkujących gdzieś w kosmosie. Arthur C. Clarke, ustosunkowując się do kwestii spornych, wynikających z różnic zdań względem tego tematu, zauważył kiedyś, że "Są tylko dwie możliwości: albo jesteśmy sami we Wszechświecie, albo nie. Obie są równie przerażające". Z czasem też poznaliśmy prawdę. Przybyli znienacka, atakując bez żadnego ostrzeżenia. Ich statki otoczyły naszą planetę, wysyłając na jej powierzchnię tajemnicze kapsuły. Ci którzy znaleźli się w pobliżu zginęli w męczarniach, spętani czymś w rodzaju zielonej pajęczyny. Znany wszystkim dotychczas świat, w jednej chwili przestał istnieć, a obcy byli już wszędzie.
 

Dishonored: Recenzja gry (PC)

PDF Drukuj Email
Czwartek, 25 Październik 2012 21:40, Wpisany przez Rafał Predko

Dishonored

Wśród wielu gier komputerowych pojawiających się na rynku, nie łatwo jest wypatrzeć tytuł, który zarówno pod względem fabularnym jak i zasad rozgrywki, miałby do zaoferowania coś więcej niż powtarzalność sprawdzonych pomysłów. Stworzenie całkowicie nowatorskiego projektu graniczy z cudem, bowiem przez lata istnienia branży, gracze widzieli już chyba wszystko. Od czasu do czasu jednak, stajemy się świadkami czegoś wyjątkowego, czegoś co w świece wirtualnej rozrywki można uznać za prawdziwe objawienie. Takim właśnie „światełkiem w ciemności” stała się dla mnie najnowsza produkcja studia Arcane, pt. Dishonored, która pomimo że czerpie pełnymi garściami ze znanych rozwiązań, łączy je w niemalże doskonałą całość.
 
«« Początek « Poprzednia 1 2 3 4 Następna » Ostatnie »»

Strona 3 z 4

Facebook

Newsletter

Zapisz się do newslettera aby otrzymywać informacje z portalu INSTALKI.pl.