TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  [X]
Instalki.pl » Demonstracje » Biuro » Word: Integracja z wyszukiwarką Google
Czwartek, 24 Lipiec 2014 13:46, Wpisany przez Wojtek Onyśków
word google
Edytor dokumentów tekstowych Microsoft Word posiada zintegrowaną funkcję wyszukiwania informacji za pomocą Bing. Wystarczy zaznaczyć wybrany element tekstu, a następnie kliknąć stosowny przycisk. Co jednak, jeżeli chcemy wyszukiwać za pomocą Google? Aby tego dokonać, wystarczy wprowadzić drobną modyfikację. W tym poradniku wyjaśniamy, jak to zrobić.

Po zaznaczeniu tekstu i kliknięciu na niego prawym przyciskiem możemy wyszukać hasło w internecie za pomocą Bing. W tym poradniku pokażemy jednak, jak zmienić wyszukiwarkę na o wiele bardziej popularne Google.

word google 1
1. W Windowsie naciskamy kombinację klawiszy Win + R, a następnie wpisujemy regedit.

word google 2
2. Następnie przechodzimy do ścieżki HKEY_CURRENT_USER -> Software -> Microsoft -> Office -> 15.0 -> Common -> General

word google 3
3. Z prawej strony klikamy prawym przyciskiem myszy, wybierając Nowy -> Wartość ciągu.

word google 4
4. Nazywamy ją SearchProviderName

word google 5
«« Początek « Poprzednia 1 2 Następna » Ostatnie »»
(Strona 1 z 2)