Poza znaczącą różnicą w wielkości ekranów urządzeń warto wspomnieć o różnicy w prędkości ładowania się aplikacji oraz ich obsługi. W tej kwestii – iPad jest zdecydowanym faworytem, dzięki czemu użytkownik ma dużo szybszy dostęp do informacji o produktach i ofertach e-sklepów oraz znacznie łatwiejszą nawigację po aplikacji. – wyjaśnia Agnieszka Pająk z biura prasowego Ceneo.pl. iPad, dzięki swojemu rewelacyjnemu ekranowi dotykowemu o rozmiarze 9.7″, pozwala w czytelny i atrakcyjny sposób prezentować produkty, co jest zdecydowanie trudniejsze na małym ekranie telefonu. Równoznaczne może to być z dużo wygodniejszymi zakupami w sieci.
Nowa aplikacja Ceneo.pl została tak przygotowana, aby zaraz po jej zainstalowaniu na tablecie, móc szybko sprawdzać ceny produktów, przeglądać oferty sklepowe, galerie zdjęć oraz czytać opinie o produktach wystawione przez internautów. Jak to ma miejsce w pozostałych aplikacjach mobilnych Ceneo.pl, kupujący może wyszukiwać produkty, skanując ich kody kreskowe. Aplikacja pozwala przeglądać katalog produktów serwisu Ceneo.pl z użyciem filtrów w kategoriach. Dzięki niej możliwe jest również poznanie najpopularniejszych produktów na Ceneo.pl, jak również czytanie dokładnych specyfikacji i opisów poszukiwanych przedmiotów. Aplikacja została zaprojektowana w taki sposób, aby można było zapamiętywać wybrane produkty w schowku, jak również sama zapisuje historię oglądanych towarów. Daje równocześnie internautom szybki dostęp do tysięcy ofert sklepów internetowych i możliwość zlokalizowania ich siedzib.
Serwis Ceneo.pl odwiedza miesięcznie ponad 4 mln unikalnych użytkowników, generując ponad 70 mln odsłon. Obecnie Ceneo ma w swojej ofercie ponad 12 mln ofert z niemalże 5 tyś. sklepów internetowych. Aplikację na iPada Ceneo.pl można pobrać za darmo ze sklepu App Store.
Źródło: Ceneo