„GG to znany, powszechnie używany skrót zamiennie z Gadu-Gadu” mówi o zmianie nazwy Tomasz Jażdżyński, szef GG Network. „Mówiąc lub pisząc np. GG 21 mamy na myśli numer, pod jakim możemy porozmawiać. Uznaliśmy, że wraz z wydaniem nowej platformy komunikacyjnej należy uznać ten skrót za jedyną, oficjalną nazwę komunikatora. Uprościć, podobnie jak uprościliśmy komunikator.”
Ale to nie jedyny cel wprowadzonych nowości. Znak w 12-letniej już historii Gadu-Gadu zmieniał się wielokrotnie, w liternictwie i symbolu. Pojawiały się niespójne logotypy innych usług oferowanych przez producenta komunikatora.
Nowe logo GG wprowadza uporządkowaną identyfikację, a jednocześnie wiernie nawiązuje do kultowego słoneczka, jednego z najbardziej rozpoznawalnych symboli polskiego Internetu. Zmiany objęły w nim korektę rozstawu oczu, lekką zmianę uśmiechu, kształtu promieni, ujednolicono kolory. Zauważalna jest na pierwszy rzut oka typografia, czyli czytelne duże litery: GG. Nowy krój podkreśla nowoczesny i dynamiczny styl. Wyznacza kierunek zbliżającego się wydania GG.
Źródło: GG