Mobilne słowniki Langenscheidt już w App Store

Mateusz PonikowskiSkomentuj
Mobilne słowniki Langenscheidt już w App Store
Dwujęzyczne słowniki w postaci aplikacji mobilnych opracowane zostały specjalnie dla polskich użytkowników. Obecnie dostępne są wersje polsko-angielska, polsko-niemiecka oraz polsko-włoska. Słowniki w wersji Classic zawierają ok. 43 tysięcy haseł, natomiast te w wersji Premium oferują dostęp do aż 75 tysięcy haseł – ponad 325 tysięcy słów, zwrotów i wyrażeń.

Co potrafi mobilny słownik Langenscheidt? Wszystko to, co papierowy, a nawet trochę więcej. Wyraz wpisywany w okienko wyszukiwarki, nie musi być wpisany poprawnie. Nie trzeba się też zastanawiać czy wpisana została odpowiednia forma gramatyczna – aplikacja domyślnie wyszukuje prawidłowe hasła. Inteligentna wyszukiwarka to jednak nie wszystko. Słowniki zostały wzbogacone w moduł audio, który pozwala poznać wymowę danego wyrazu w naturalnym brzmieniu. Wyposażono je również w pamięć obejmującą 100 ostatnio przeglądanych haseł.

Dzięki funkcji fiszek aplikację można wykorzystać także do nauki, powtarzając słówka nawet tam, gdzie nie ma zasięgu sieci. Słowniki działają bowiem również bez dostępu do Internetu i sieci komórkowej – wystarczy je pobrać i zapisać w smartphonie.

Obecnie z App Store można ściągnąć słowniki polsko-angielski i polsko-włoski w wersji Classic (koszt: 11,99 €) oraz słownik polsko-niemiecki w wersji Premium (koszt: 16,99 €). Już niebawem dołączy do nich słownik polsko-francuski oraz polsko-hiszpański. W przygotowaniu są też słowniki języka polskiego – ortograficzny i wyrazów obcych.

Wydawnictwo Langensheidt to wydawca znanych na całym świecie, charakterystycznych, żółtych słowników języków obcych. Na polskim rynku działa od 2000 roku. W 2004 roku rozszerzyło swoją ofertę o publikacje turystyczne oraz językowe marki Berlitz. Rok 2011 to nowy etap w dziejach wydawnictwa – czas powstania pierwszych dwujęzycznych słowników w wersji mobilnej.

Źródło: Langensheidt

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.