Obecnie aplikacja prężnie działa głównie na Śląsku (stamtąd pochodzą twórcy), ale już teraz ludzie rejestrują się ze wszystkich obszarów Polski. Według przewidywań, do końca roku wydarzenia sportowe będą pojawiać się w każdej okolicy. Pomóc ma w tym nawiązanie współpracy z ośrodkami sportu i rekreacji. Ponadto każda siłownia, grupa taneczna, czy nawet trener personalny może nawiązać współpracę z Chaliso, dzięki czemu zyska dostęp do dużej liczby nowych użytkowników oraz potencjalnych klientów.
Prace koncepcyjne i programistyczne ruszyły w 2017 roku. Obecnie Chaliso osiągnęło pełną funkcjonalność, a od kilku tygodni aplikacja jest dostępna do pobrania ze sklepu App Store oraz z naszej bazy plików dla wersji z Androidem.
Oczywiście nie oznacza to, że twórcy przestali dalej rozwijać swoje rozwiązanie, bo stale trwają prace nad dalszą optymalizacją i udostępnianiem kolejnych funkcji. Warto też dodać, że obecnie aplikacja jest dostępna tylko w języku polskim oraz angielskim, ale już niedługo zostaną wprowadzone kolejne wersje językowe.
Twórcy mają ambitne plany i jak sami twierdzą, rynkiem docelowym dla Chaliso jest Europa Zachodnia oraz Stany Zjednoczone. Mimo to, według szacunków, w samej Polsce żyje ponad 10 milionów osób aktywnie uprawiających sport, dlatego nie mają zamiaru zapominać o swoim rodzimym rynku.
Źródło: Chaliso