{reklama-artykul}
Ekipa Marka Zuckerberga rozpoczęła testy nowej formy reklamy w komunikatorze Messenger. Obecnie treści marketingowe są wyświetlane niewielkiej grupie użytkowników z Australii i Tajlandii, ale niewykluczone, że w przyszłości pojawią się globalnie.Nowy format reklam w Messengerze
Reklamy będą dostosowywane w taki sam sposób, jak na Facebooku. Administracja zapewnia, że prywatne wiadomości użytkowników nie będą monitorowane i pozostają bezpieczne.
Ekipa Marka Zuckerberga rozpoczęła testy nowej formy reklamy w komunikatorze Messenger. Obecnie treści marketingowe są wyświetlane niewielkiej grupie użytkowników z Australii i Tajlandii, ale niewykluczone, że w przyszłości pojawią się globalnie.
Nowe reklamy swoją forma przypominają te dostępne na Facebooku. Messenger wyświetli maksymalnie pięć ramek z produktami, które będzie można przewijać w lewo lub prawo. Co ważne, reklamy nie będą umieszczone na samej górze aplikacji. Użytkownik będzie musiał przewinąć ekran nieco w dół, by je zobaczyć.
Reklamy będą dostosowywane w taki sam sposób, jak na Facebooku. Administracja zapewnia, że prywatne wiadomości użytkowników nie będą monitorowane i pozostają bezpieczne.
Przedstawiciel Facebooka wyjaśnia, że są to wyłącznie testy, które mają sprawdzić, czy taki format reklam wpisuje się w ideę Messengera. Mają one potrwać nawet przez kilka miesięcy, a więc jeszcze przez jakiś czas nie ujrzymy ich globalnie.
Źródło: Recode