To znakomity wynik, tym bardziej jeżeli weźmiemy pod uwagę kondycję Windows 8 w analogicznym okresie po premierze. Wtedy też Microsoft mógł się pochwalić 40 milionami sprzedanych licencji. Bariera 100 milionów aktywacji została osiągnięta po sześciu miesiącach.
Oczywiście porównanie obydwu systemów nie jest do końca sprawiedliwe. Windows 10 jest bowiem dystrybuowany w formie darmowej aktualizacji dla wszystkich posiadaczy Windows 7 oraz Windows 8, natomiast za Ósemkę należało zapłacić.
Przy okazji Mehdi zdradził kilka interesujących szczegółów na temat Windows 10. System ten jest obecnie zainstalowany na ponad 90 tysiącach unikalnych modeli komputerów i tabletów w 192 krajach na całym świecie. Swoim zasięgiem Dziesiątka objęła zatem niemal cały glob.
Z pewnością kilka najbliższych miesięcy przyczyni się do jeszcze większej ilości instalacji Windows 10. Dla Microsoftu najważniejszy jest pierwszy rok, w trakcie którego użytkownicy mogą wykonać darmową aktualizację.
Zobacz również: Jak wykonać aktualizację do Windows 10
Źródło: The Verge